Sports Lighting-Tennis Court Light-4

2023-01-05

aszxcz1

2022 Prughjetti in Venezuela

Oghje, daremu una breve introduzione di l'illuminazione per u club di tennis o l'esterno cù a stallazione di pali.

aszxcz2

Quandu si usanu pali di luce per i clubs è i lochi esterni, in particulare i club è i lochi di divertimentu persunale, perchè i club anu da tene un livellu più altu di partite di tennis, ùn solu micca bisognu di una bona illuminazione in u locu, ma ancu esige abbastanza spaziu in una certa altezza sopra u locu. .A luminosità.Dunque, l'altezza di u polu di luce di una sola pista di tennis all'aperto in u club (cumpetizione ufficiale) deve assicurà chì a distanza di stallazione di u luminariu più bassu hè almenu 2 m: (dui posti sò 15m; trè posti sò 18m), è una sola pista di tennis per l'intrattenimentu generale, L'altezza di i pali hè almenu 8m: (dui per 11m; trè per 4m), i pali sò disposti fora di a linea laterale, ogni latu pò esse dispostu cù 2 pali o s pali (usando proiettori). ).

aszxcz3

In ogni casu, s'ellu ci sò parechji posti, i pali di luce ùn ponu micca esse stallati trà i dui posti.Se a luce ùn pò micca puntà accuratamente, o a distribuzione di l'intensità di a luce hè troppu larga, u dispusitivu di illuminazione pò pruduce un splendore disattivu fora di u campu di ghjocu.À questu tempu, l'attenzione deve esse pagata à piglià misure anti-glare o sceglie lampade cù anguli di fasciu appropritatu per l'illuminazione.E-Lite a luce di a pista di tennis hà un disignu di illuminazione speciale secondu un tali prublema è risolve perfettamente i prublemi di luce per i ghjucatori in attività.

aszxcz4

Normalmente e luci di campi di tennis E-Lite 240W è 400W ponu risponde à tali richieste di livellu di illuminazione cù una distribuzione di illuminazione còmoda.

aszxcz5

U campu di tennis indoor hè 300 Lux in u modu di divertimentu;300 Lux in u modu di furmazione;è 750 Lux in u modu di cumpetizione.Unu di i mutivi di a diffarenza di esigenze di illuminazione trà interni è esterni hè di limità u cuntrastu di luminosità trà u stadiu è l'ambiente circondu.

E-LiteNovu Edge serie tennis tribunale lucisò adattati per tutti i tipi di applicazioni di campi di tennis per e so diverse parti di muntagna.Ancu per i vechji apparecchi MH / HID, E-Lite hà sempre un kit di retrofitting per una tale applicazione in modu ghjustu è ecunomicu.

Cù parechji anni in internaziunaleindustriale illuminazione, fora illuminazione,solare illuminazioneèorticultura illuminazionecum'èintelligente illuminazione

L'affari, a squadra E-Lite hè familiarizata cù i normi internaziunali nantu à diversi prughjetti di illuminazione è hà una bona sperienza pratica in a simulazione di l'illuminazione cù l'apparecchi ghjusti chì offrenu u megliu rendimentu di l'illuminazione in i modi ecunomichi.Avemu travagliatu cù i nostri partenarii in u mondu per aiutà i so ghjunghje à u prughjettu di l'illuminazione esige per batte e marche di punta in l'industria.

Per piacè sentitevi liberi di cuntattate cun noi per più soluzioni di illuminazione.

Tuttu u serviziu di simulazione di l'illuminazione hè liberu.

U vostru spiciali illuminazione cinsultante

Mr. Ruggeru Wang.

Sr. Vendite Manager, Oltremare Vendite

Mobile/WhatsApp: +86 158 2835 8529 Skype: LED-lights007 |Wechat: Roger_007

E-mail:ruggeru.wang@elitesemicon.com


Tempu di Postu: 10-Jan-2023

Lasciate u vostru Messaghju: