ILLUMINAZIONE DI U vostru PITCH - COSA CONSIDERA

Illuminà un campu di sport ... chì puderia sbaglià?Cù tanti rigulamenti, normi è cunsiderazioni esterne, hè cusì impurtante per esse ghjustu.U E-Lite Team sò impegnati à ottene u vostru situ à u cima di u so ghjocu;eccu i nostri migliori cunsiglii per l'illuminazione di u vostru pitch.

sdyer (1)

Ùn hè micca surprisa chì una cunsiderazione attenta hè necessariu quandu illuminate ogni zona, ma i campi sportivi è i campi anu bisognu d'attenzione extra per i so stretti esigenze.In l'ultimi 15 anni, avemu accumulatu una ricchezza di sperienza è cunniscenze in u settore di u sport è avemu travagliatu in parechji prughjetti à grande scala è cù i club di base.Utilizendu sta cunniscenza, inseme cù a nostra cumpetenza in design è ingegneria, avemu sviluppatu una gamma di prudutti specializati chì si adatta perfettamente à tutti i campi, campi è arene, qualunque sia a dimensione.

A valutazione di u situ hè u primu portu di chjama è l'E-Lite Team offre un serviziu di cunsulenza gratuitu per assicurà chì riceve u megliu cunsigliu in l'industria.A squadra hà da guardà l'equipaggiu esistenti, l'alimentazione elettrica, è di sicuru u vostru risultatu desideratu.Solu allora ricumanderanu u megliu sistema su misura è creanu un disignu di illuminazione per maximizà u putenziale di u vostru spaziu.

Avemu riunitu una quantità di fatturi chjave da cunsiderà prima di imbarcate in u vostru disignu di pitch:

Dimensione di pitch

Quandu decide nantu à e migliori opzioni per u vostru situ, avete bisognu di evaluà a dimensione di l'area, cuntà a distribuzione di luce in u pitch, è ancu a quantità di culonni o masti necessarii.

sdyer (6)

E-Lite New Edge Series Sports Light

Frequenza di usu

Se u vostru situ hè in usu frequente, avete bisognu di un schema di illuminazione per currisponde!U sistema ghjustu vi assicurarà di prufittà di l'illuminazione in tuttu l'annu.Parechji siti necessitanu l'abilità di aghjustà l'output è dim zoni specifichi quandu ùn sò micca in usu.Ricumandemu u sistema E-Lite Controls;una suluzione versatile per parechji siti chì necessitanu opzioni di aghjustamentu per u so pitch.

Equipamentu esistenti

Durante a valutazione iniziale di u situ, a nostra squadra cunsidereghja tutti l'equipaggiu preesistenti è cumu si pò esse riutilizatu o s'ellu ci vole à rimpiazzà.Questa hè una parte cruciale di ogni rivisione perchè assicura chì pudete riduce i costi è sfruttà u massimu di l'apparechju attuale.

Requisiti di l'industria

Avemu una squadra di cuncepimentu di l'illuminazione sperimentata chì assicura chì ogni esigenza è regulazione specificata in a guida di l'industria sò contabilizzate.Puderanu pruduce disinni eccezziunali, cume visualizazioni 3D di punta è calculi ROI.L'imagine sottu mostra un esempiu 3D.

sdyer (2)

Cuntrolli di cambià

Avemu u scopu di assicurà chì avete u schema più efficace pussibule.Illuminendu spazii particulari di u vostru pitch, sarete capaci di accoglie una gamma più larga di sessioni da furmazione à partite cumplete.U sistema E-Lite Controls ùn solu guarantisci l'adattabilità, ma offre ancu riduzioni di costu in tuttu u vostru situ.Fornendu luce à e zone chì ne necessitanu.Risparmierete energia è avete un situ più efficiente.

sdyer (7)

E-Lite Titan Series Sports Light

Avanzate à LED

I LED sò significativamente più prezzu di i raccordi HID o SOX.L'illuminazione LED ùn anu micca bisognu di lampade di sustituzione à u cuntrariu di a tecnulugia più antica, diminuendu i costi di mantenimentu cù u tempu.

sdyer (5)

E-Lite New Edge Series Tennis Light Light

A gamma E-Lite Sport hà una gamma specializata di apparecchi LED chì ùn solu assicuranu riduzioni di i costi, ma eliminanu ogni preoccupazione in quantu à a luce invadente per via di a tecnulugia di riflettore innovativa.Ricumandemu a luce sportiva di a serie NED, Titan è Xceed, chì allevia u spill back, riduce a luce intrusiva.In u risultatu, ogni atleta, qualunque sia u so sportu, pò divertevi, fà u so megliu è evità ferite.

Sceglie i masti giusti

A scelta di u mastru adattatu per u vostru schema hè essenziale postu chì nisuna illuminazione ùn deve esse piazzata à 5 m da e linee laterali o linee di goal.Ùn deve ancu micca ostruisce a vista per i spettatori o i camini di spettatori.U locu è u tipu di mastru deve esse cunsideratu currettamente.

sdyer (3)

Masti fissisò un modu eccellente per illuminà grandi spazii quandu sò assuciati cù una illuminazione efficiente.I masti sò ancu megliu utilizati in i zoni cù spazii ristretti cum'è una alternativa à e culonne incerniere.Cù una mancanza di parti in muvimentu, i sistemi fissi sò faciuli di stallà è mantene.

Bassà i frames di a testacum'è masti fissi, questi sò ancu una opzione efficaci per i zoni cù restrizioni di spaziu postu chì ùn hè micca necessariu una liberazione da terra.I masti cù cornici di testa elevata è bassa permettenu di fissare i raccordi à un quadru mobile chì pò esse assicuratu in pusizioni è poi abbassatu cù un sistema di winch è pulley.

Masti à cerniera media è basasò una soluzione assai populari per e strutture sportive perchè permettenu di mantene l'illuminazione in modu sicuru à u livellu di a terra.Questu assicura chì ùn ci hè micca bisognu di un equipamentu di piattaforma di altu livellu caru chì riduce i costi per u vostru situ.

sdyer (4)

E-Lite Xceed Series Sports Light

Mantenimentu

Mentre i lanterni LED necessitanu assai pocu mantenimentu, hè essenziale per avè un pianu di cura regulare per priservà è allargà a prestazione di i vostri luminari.Cù una ricchezza di cunniscenze di l'industria in u nostru mezu, pudemu ricumandemu un pianu di mantenimentu adattatu à u vostru situ cù informazioni utili nantu à l'ispezioni di u corpu, i testi elettrici è assai di più.

Cuntattate oghje cù a squadra E-Lite è cuminciate à u vostru novu pitch !

Jolie

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Cellu / WhatsApp: 00 8618280355046

E-M: sales16@elitesemicon.com

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/jolie-z-963114106/


Tempu di Postu: Aug-02-2022

Lasciate u vostru Messaghju: