A megliu illuminazione per i campi di tennis

Puderete esse dumandate perchè l'illuminazione seria una preoccupazione per i campi di tennis.A luce naturale ùn hè micca abbastanza bona?

In l'attualità, cum'è u tennis cresce in pupularità, più è più persone chjappà u tennis dopu à una longa ghjurnata di travagliu, rendendu e caratteristiche di l'illuminazione LED di campi di tennis più essenziali.Ùn hè micca solu una funzione estetica desiderata, ma ancu una funzione di sicurità.È in più di tuttu, l'illuminazione hè essenziale quandu trasmette ghjochi in video.
Per queste ragioni è più, parechje strutture sportive sceglienu luminarie LED E-Lite per l'illuminazione efficiente di campi di tennis.

tg (1)

E-LiteNew EdgeTM Tennis Court Light

Visibilità Optimized Means Optimized Game Play

Malgradu i culori verdi è aranciu brillanti di a maiò parte di e palle di tennis di regulazione, a so dimensione relativamente chjuca pò fà difficiuli di vede nantu à u tribunale se l'illuminazione hè qualcosa di menu ideale.Ùn hè micca solu l'illuminazione fioca chì pò alluntanassi da u ghjocu ottimizatu, ma ancu l'illuminazione chì cuntribuisce à l'abbagliamentu o hè spargugliatu in modu irregolare in a stallazione sportiva.

U squadra E-Lite hà sviluppatu un mudellu di fasciu di distribuzione di l'illuminazione speciale chì pò ottimisà a distribuzione di l'illuminazione in u tribunale, cuntrullendu l'abbagliamentu, l'illuminazione spill è l'illuminazione.Più impurtante, tali lenti ottiche uniche currispondenu à tutti i livelli di e categurie di campi di tennis per rinfurzà i ghjucatori in l'esperienza archiviata è li facenu piacè di ghjucà, in più, l'audienza pò catturà u muvimentu di i ghjucatori è a bola.

Infine, i luminarii LED E-Lite presentanu un altu indice di resa di culore chì rende a sfera più faciule da vede.L'illuminazione ottimizzata nantu à u campu di tennis permette à i ghjucatori di fà u so megliu capacità.

Una sperienza di spettatore mejorata

Non solu i luminarii LED E-Lite facenu per una sperienza megliu nantu à u tribunale, ma facenu ancu una sperienza rinfurzata per quelli chì guardanu.

Un abbagliamentu ridottu è una resa di culore curretta significanu menu fatigue di l'ochji è permettenu à i spettatori di ùn mancassi una sola seconda di una partita di tennis di qualità.È cum'è una considerazione più pratica, l'illuminazione ottimisata aiuta à mantene a ghjente nantu à i stand più sicura mentre si move nantu à i gradini è i scalini.

tg (2)'

 

E-Lite New EdgeTM Tennis Court Light

 

Costi ridotti per e strutture sportive

 

Sia chì i vostri ghjucatori anu o micca spettatori, l'illuminazione curretta hè sempre un must quandu si tratta di a sicurità di tutti in a vostra facilità sportiva.Ma pò esse caru, nò ?

 

Un altru mutivu perchè l'illuminazione LED E-Lite sò diventate a scelta di l'illuminazione per i campi di tennis esterni hè u risparmiu di costu.Passà da l'illuminazione convenzionale à u LED porta à i costi elettrici più bassi quasi immediatamente.À u tempu, sti lumi finiscinu per pagà per elli stessi.Duranu più di l'opzioni di illuminazione più tradiziunali è reducenu i costi in u travagliu, u mantenimentu è a sostituzione.

 

L'illuminazione ottimale cumminata cù i costi più bassi in tuttu u bordu facenu i luminarii LED E-Lite a megliu scelta assoluta per i campi di tennis all'aperto.

 

L'illuminazione fatta per durà

 

L'installazione di l'illuminazione tradiziunale tendenu à esse un pocu in u latu fragile.Ùn hè micca una preoccupazione cù l'illuminazione LED E-Lite.Questi apparecchi sò passati per prove rigurose, è ponu sustene a vibrazione custante è e teste d'impattu vigorose chì rispondenu o superanu tutti i standard naziunali è internaziunali.Pudete installà luminarie LED E-Lite sapendu chì furnisceranu a megliu illuminazione per anni à a fine, ancu in l'ambienti di l'installazione sportiva più sfida.

 

Cum'è truvatu in parechje strutture sportive più vechje, l'illuminazione fluorescente tradiziunale cuntene vapore di mercuriu è altri cumpunenti dannusu per l'ambiente è e persone.L'illuminazione LED E-Lite ùn include micca e stesse sustanzi chimichi periculosi, facendu una opzione più verde è amichevule.Siccomu i luminarii LED sò più robusti cà i tubi fluorescenti sottili, sò ancu menu propensi à a rottura.

 

Cù l'illuminazione LED E-Lite chì sò custruiti per durà, ùn anu micca bisognu di rimpiazzà quant'è i luci tradiziunali.Questu significa menu scarti.Cumminatu cù i bisogni energetichi più modesti, stai avà mettendu una impronta di carbonu assai più chjuca.

 

Tutte e cose cunsiderate

 

Quandu aghjunghje tuttu, perchè ùn sceglite micca e suluzioni LED E-Lite per accende i vostri campi di tennis ?Queste luci vantanu un risparmiu significativu in u cunsumu d'energia cumparatu cù parechje altre configurazioni di illuminazione, una illuminazione più uniforme è equilibrata, menu abbagliamenti è una solida custruzzione ecologica.

 

Tuttavia, fate a matematica, E-Lite LED luminaires sò a megliu scelta dispunibule.Richiede un cataloguavà è truvate e soluzioni di illuminazione LED perfette per i vostri campi di tennis !

 

Leo Yan

 

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

 

Mobile & WhatsApp: +86 18382418261

 

Email: sales17@elitesemicon.com

 

Web:www.elitesemicon.com


Tempu di Post: 20-May-2022

Lasciate u vostru Messaghju: