PERCHÈ L'ILUMINA ESTERNA HÈ PIÙ IMPORTANTE CHE MAI

L'illuminazione pratica è visualmente attraente supera e specificazioni di cuncepimentu più cumuni quandu pianificate o mudificà e spazii di recreazione all'aperto, sia publichi sia privati.Questa chjama per una migliore illuminazione hè aumentata solu postu chì parechji spazii esterni si trovanu à vede più attività cum'è più persone l'utilizanu.

Una bona illuminazione pò rinfurzà i spazii esterni enfatizendu i passaggi, i spazii di riunione, l'entrate di l'edificiu è altri punti focali critichi.L'illuminazione adatta pò ancu aumentà a sicurità è fà chì i visitatori si sentenu più sicuri.

UE-Lite New EdgeSerie per l'illuminazione publica esterna

 PERCHÉ L'ILUMINA ESTERNA È PIÙ I2

E-Lite New Edge Lumière d'inondation modulaire

E-Lite's New Edge Series Flood Light furnisce una durata di vita impressionante di più di 150.000 ore, queste luminarie offrenu una illuminazione nitida senza alcuna disagia visuale.L'ottica proprietaria di E-Lite produce una distribuzione di luce ideale è anguli di fasciu per diverse applicazioni mentre furnisce ancu un risparmiu significativu di energia è di travagliu.Cù a New Edge Series, e cumunità sperimentaranu drasticamente riduzzione di fatture di utilità è eliminà e spese di mantenimentu costose.

Approfittendu di a tecnulugia di punta, a serie E-Lite New Edge vanta e seguenti caratteristiche:

  • · Controlu di l'abbagliamentu è uniformità
  • · Ultra Bright, Finu à 192,000Lm.
  • · 15 Scelte di lenti ottiche.
  • · Alta efficienza energetica
  • · Illuminazione senza sfarfallio
  • · Flessibilità cumpleta
  • · Vibrazioni 3G / 5G.
  • · Illuminazione amichevule à u quartieru senza spillage

PERCHÉ L'ILUMINA ESTERNA È PIÙ I3

Per queste ragioni è più, vi vulete cunsiderà a Serie E-Lite New Edge per tutti i tipi di illuminazione publica esterna.Eccu qualcosa da cunsiderà quandu pianificate e vostre necessità di illuminazione esterna per i parchi è altri spazii di recreazione esterni.

Usu Efficiente di l'Energia

Approfitta di e soluzioni di illuminazione muderne hè a strada da andà quandu si tratta di efficienza energetica è risparmiu di costi.

Più persone chì mai si movenu in cumunità più grandi.Questu hà da purtà à una crescita di a dumanda di energia micca solu per i bisogni residenziali, ma per l'illuminazione stradale è altre forme di illuminazione publica.L'illuminazione LED, cum'è quella furnita da a Serie E-Lite New Edge, pò mantene un manicu nantu à u costu è l'efficienza.Cù cuntrolli convenienti, Ogni cumunità di dimensione, da e piccule cità à e grande cità, ponu illuminà in modu sicuru è accessibile e spazii publichi di tutte e dimensioni senza mette una pressione eccessiva à i bilanci lucali,

Questu apre ogni tipu di pussibulità quandu e cumunità ùn anu micca bisognu di esitazione prima di decide di furnisce l'illuminazione per i picculi locali, cum'è un gazebo in u centru di u paese o un parcu di a municipalità, à i zoni di u stadiu è i parchi populari in e cità.

A serie E-Lite New Edge hè durabile, efficiente in energia, faciule da cuntrullà è gode di una visibilità più grande.E cumunità ponu risparmià assai soldi è tempu una volta installati i luminarii E-Lite New Edge Series.

Per e cumunità chì cercanu di prumove l'iniziativi verdi, un altru benefiziu di a tecnulugia di illuminazione di punta hè chì i LED utilizanu solu una frazzioni di a putenza necessaria da i lampadini incandescenti o di vapore di sodiu.

Lighting the Way For the Community

A libertà di riunite, gode di l'aria aperta, è custruisce ricordi pusitivi cù l'amichi è a famiglia hè più impurtante chè mai in questi ghjorni.Per queste ragioni è più, a chjama di spazii publichi all'apertu cù facilità migliori, cumpresa l'illuminazione di qualità, hè in crescita.

U disignu di l'illuminazione pensatu è assequible incuraghja parchi è spazii di recreazione sicuri, efficienti in energia è ben cuncepiti, in modu chì e cumunità ponu cuntinuà à prosperà ancu in i tempi più difficili.

Cuntattate E-Lite per più infurmazione nantu à i nostri prudutti di illuminazione LED fatti per parchi esterni è spazii recreativi.

 

Leo Yan

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Mobile & WhatsApp: +86 18382418261

Email: sales17@elitesemicon.com

Web:www.elitesemicon.com


Tempu di Postu: Nov-04-2022

Lasciate u vostru Messaghju: