Chì sò e caratteristiche è u vantaghju di l'illuminazione sportiva prufessiunale

Cù u sviluppu è a pupularità di sport è ghjochi in l'ultimi anni, più è più persone participanu è fighjanu i ghjoculi, è i requisiti per l'illuminazione di u stadiu diventanu sempre più altu, è l'installazione di l'illuminazione di u stadiu hè un tema inevitabbile.Ùn deve micca solu assicurà chì l'atleti è l'entrenatori ponu vede tutte l'attività è i sceni nantu à u campu chjaramente, ma ancu scuntrà a bona sperienza visuale di l'audienza è a dumanda di trasmissione TV di grandi avvenimenti.

Allora, chì tipu di luminarii sò adattati per l'illuminazione di u stadiu?Questu serà basatu annantu à i bisogni funziunali di u locu, furmazione dilettante, cuncorsi prufessiunali è altri spettaculi di scena.L'avvenimenti sportivi tendenu à esse tenuti di notte per ottene più telespettatori, chì face u stadiu un porcu di putenza è mette a prova di l'illuminazione.Per quessa, a maiò parte di i stadii è i gimnasi ora utilizanu apparecchi di illuminazione LED di risparmiu energeticu è ecologicu, sicuru.Paragunatu à a fonte di luce tradiziunale di HID / MH, i leds sò da 60 à 80 per centu di efficienza energetica.Lampi tradiziunali è lanterne, cum'è a putenza iniziale di output lumens di lampa alogenuri metalliche hè 100 lm / W, fattore di mantenimentu di 0,7 à 0,8, ma a maiò parte di i siti in l'usu di 2 ~ 3 anni droop eranu più di 30%, micca solu cumpresi. l 'attenuation di surghjente surghjente di luce, è cuntene da l 'ossidazione di sè stessu di lampade è lanterni, u funziunamentu sigillatu ùn hè micca bonu, a contaminazione è altri fattori, cum'è i prublemi respiratorii, A pruduzzione lumen attuale hè solu 70lm / W.

csdvs

Avà, i luminarii LED cù u so picculu cunsumu d'energia, a qualità di culore regulabile, u cuntrollu flexible, l'illuminazione istantanea è altre caratteristiche uniche, più adattate per ogni tipu d'illuminazione di stadiu.Per esempiu, u stadiu E-LITE NED Sports hà una efficienza cum'è 160-165lm / W, è L70> 150,000 ore di illuminazione constante, chì assicura un livellu di illuminazione constante è uniformità in u campu, evita l'aumentu di l'equipaggiu di illuminazione. a dumanda è u costu per via di l'attenuazione di l'illuminazione, è riduce u cunsumu di energia di l'equipaggiu di illuminazione.

Chì sò i punti chjave per a luce di stadii muderni:

U stadiu di ballò multifunzionale mudernu pò esse divisu in dui spazii secondu l'area funziunale, à dì l'arena principale è l'area ausiliaria.L'area ausiliaria pò esse suddivisa in auditorium, ristorante, bar, cafe, sala di riunioni è cusì.

Stadii muderni è luci sportivi anu i seguenti requisiti basi cum'è quì sottu;

1.Atleti è arbitri : per pudè vede chjaramente ogni attività in u campu di a cumpetizione è per dà u megliu rendimentu.

2.Audience: fighjate u ghjocu in una situazione cunfortu, è ponu vede chjaramente l'ambienti circundante, soprattuttu in l'avvicinamentu, durante a vigilazione è i prublemi di sicurità.

3.TV, film è prufessiunali di nutizie: close up di u prucessu di cumpetizione, atleti, spettatori, scoreboard... È cusì, ponu assorbe effetti eccellenti.

Comu sceglie lampi di illuminazione di stadiu è luci di sport?

1, ùn deve glare, lu prublema glare hè sempre unu di i prublemi principali plaguing tutti i stadiu.

2, longa vita di serviziu, calata ligera, tassu di mantenimentu bassu, tassu di cunversione bassu di luce.

3, ci sò securità è serviziu dopu-vendita, quandu ci hè un fallimentu di a luce, pò esse tornatu per mantenimentu.

Allora, Cumu dì: E-LITE NED Sports & Stadium Light Fixtures?

Da Sports à Area è High Mast Lighting, New Edge Flood Light stabilisce u standard in una qualità di luce eccezziunale cù altu rendiment è bassa contaminazione luminosa.

U travagliu à 160 Lm / W cù una pruduzzione di luce finu à 192,000lm, supera assai altre tecnulugia in u mercatu.L'ottica 15 assicura a flessibilità di cuncepimentu di l'illuminazione per adattà à diverse architetture di stadiu è di alta qualità di illuminazione, in cunfurmità cù i standard di trasmissione internaziunale per ogni tipu di sport.

Havi una scatula di driver esterna, chì sustene sia separata per l'usu à una distanza da u proiettore, o prefissata nantu à l'attrezzatura per facilità d'installazione è costu iniziale più bassu.

Mentre furnisce a massima produzzione di luce, u mutore LED di floodlight hà un eccellente sistema di gestione termica, chì in cumbinazione cù u so pesu pocu è a classificazione IP66, aiuta à maximizà a vita è à minimizzà i costi di mantenimentu sia per installazioni di novu custruitu sia di retrofit.

Riferimentu di sustituzione

Comparazione di risparmiu d'energia

EL-NED-120

250W/400W Alogenuri metallici o HPS

52% ~ 70% di risparmiu

EL-NED-200

600 Watt iogenuri metallici o HPS

66,7% di risparmiu

EL-NED-300

1000 Watt iogenuri metallici o HPS

70% di risparmiu

EL-NED-400

1000 Watt iogenuri metallici o HPS

60% di risparmiu

EL-NED-600

1500W/2000W Alogenuri metallici o HPS

60% ~ 70% di risparmiu

EL-NED-800

2000W/2500W Alogenuri metallici o HPS

60% ~ 68% risparmiu

EL-NED-960

2000W/2500W Alogenuri metallici o HPS

52% ~ 62% risparmiu

EL-NED-1200

2500W/3000W Alogenuri metallici o HPS

52% ~ 60% risparmiu


Tempu di post: 25-mar-2022

Lasciate u vostru Messaghju: