Semu pronti per u mercatu di l'illuminazione solare 2024

Cridemu chì u mondu hè prontu per avanzamenti significativi in ​​u mercatu di l'illuminazione solare, guidatu da un focus globale nantu à e soluzioni di energia verde.Questi sviluppi sò prubabilmente risultà in un aumentu sustanziale in l'adopzione di l'illuminazione solare in u mondu sanu.U mercatu globale di u sistema di illuminazione solare hà righjuntu un valore di circa 7,38 miliardi USD in 2023. U mercatu hè ancu previstu di cresce in u periodu di previsione di 2024-2032 à un CAGR di 15,9% per ghjunghje à 17,83 miliardi USD in 2032. U mercatu hè principalmente. esse guidatu da l'usu crescente di l'energia rinnuvevule per l'illuminazione.L'Asia Pacificu hè a regione in più rapida crescita per via di a crescente dumanda di energia rinnuvevule.

 Mercatu di l'illuminazione solare 20241

E-Lite Semiconductor Co., Ltd., cù più di 16 anni di pruduzzione prufessiunale di illuminazione è esperienza d'applicazione in l'industria di l'illuminazione LED outdoor è industriale, simu sempre pronti per a crescente dumanda di illuminazione solare efficiente energeticamente.

 

Altuilluminazione solare LED di rendiments sò pronti

In ordine per scuntrà u mercatu bè, E-Lite hà sviluppatu parechje serie eccellenti prudutti di illuminazione solare LED cum'è seguita.

  1. L'illuminazione stradale solare All-in-One di a serie Triton™ - Originariamente cuncepitu per furnisce l'output di alta luminosità reale è cuntinuu per ore di funziunamentu longu, a serie E-Lite Triton hè una luce solare all-in-one altamente ingegneria chì incorpora una grande capacità di batteria è LED estremamente alta efficacità chì mai.Cù a gabbia in lega d'aluminiu resistente à a corrosione di u più altu qualità, cumpunenti in acciaio inox 316, slip fitter ultra-forte, IP66 è Ik08, Triton stand è manighjà tuttu ciò chì vene in u vostru modu è hè duie volte più durable chì l'altri, sia e piogge più forti, neve o. tempeste .Eliminating u bisognu di energia elettrica, Elite Triton Series sulari powered LED strada luci pò esse stallati in ogni locu cù vista diretta di u sole.Pò esse facilmente installatu longu strade, autostrade, strade rurali, o in strade di quartieri per l'illuminazione di sicurezza, è altre applicazioni municipali.

 Mercatu di l'illuminazione solare 20242

  1. TalosSerie ™ All-in-One Solar Street Light- Sfruttandu a putenza di u sole, a luminaria solare all-in-one TalosⅠ furnisce una illuminazione zero di carbone per illuminate e vostre strade, camini è spazii publichi.Si distingue cù a so uriginale è a so custruzzione solida, chì integra perfettamente i pannelli solari è una grande batteria per furnisce un output di alta luminosità reale è cuntinuu per longu ore di operazione.Abbracciate u futuru di l'illuminazione sustinibili cù TalosⅠ, induve u stile scontra a sostanza in un pacchettu bellu è efficiente. Eliminate a necessità di energia elettrica, i lampi di strada LED alimentati da u solar Elite TalosⅠ Series ponu esse installati in ogni locu cù vista diretta di u sole.Pò esse facilmente installatu longu strade, autostrade, strade rurali, o in strade di quartieri per l'illuminazione di sicurezza, è altre applicazioni municipali.

 Mercatu di l'illuminazione solare 20243

  1. AriaSerie ™ Street Light Solar- Aria solar streetlight hè una soluzione perfetta per e municipalità chì cercanu di ghjunghje à i so scopi di sustenibilità cù u sensu di u toccu cosmopolita cuntempuraneu. Aria robusta ma moderna, sottile è elegante, hè pensata per una longa vita di serviziu è un'efficienza energetica super alta.U pannellu solare monocristallino indipendente produce più energia, funziona megliu in temperature elevate, è dura più di un pannellu policristallino.A batteria rimpiazzabile LiFePO4 hè di longa durata cù 7-10 anni di aspettativa di operazione di qualità.
  2. Illuminazione stradale solare cilindrica serie Artemis - L'illuminazione stradale solare LED verticale hè una innovazione eccellente cù l'ultima tecnulugia di illuminazione LED.Adopta i moduli solari verticali (forma flexible o cilindrica) circundanu u polu invece di pannelli solari regulari installati nantu à a cima di u polu.In cunfrontu cù l'illuminazione stradale tradiziunale à led solare, hà un aspettu assai cusmeticu in u listessu aspettu cum'è l'illuminazione stradale tradiziunale.I lampi di strada solari verticali ponu esse categurizzati cum'è un tipu di luci di strada solare split, induve u modulu di illuminazione (o l'alloghju di luce) è u pannellu sò separati.L'aggettivu "verticale" hè utilizatu per rapprisintà l'orientazione di u pannellu solare in i luci di strada solare.In lumi tradiziunali, u pannellu hè fissatu nantu à u polu di luce o di l'alloghju luminoso chì face a luce di u sole sopra à un certu angolo di tile.Mentre in luci verticali, u pannellu solare hè fissatu verticalmente, parallelu à u polu di luce

 Mercatu di l'illuminazione solare 20244

Equipamentu di pruduzzione avanzatu ispronti

E batterie in un sistema di illuminazione solare sò aduprate per almacenà l'electricità generata da i pannelli solari.Questu permette à u sistema di funziunà di notte o durante i periodi di poca luce di u sole, quandu i pannelli solari ùn sò micca pruduciuti abbastanza electricità per alimentà e luci.E batterie aiutanu ancu à lisciare i fluttuazioni in a pruduzzione di l'electricità è assicuranu chì u sistema di illuminazione hè capace di operare in modu coerente.A megliu batteria per un sistema di illuminazione solare dependerà di una varietà di fatturi, cumprese u costu, a densità di l'energia, a durata di vita è i bisogni di mantenimentu.Hè impurtante di cunsiderà attentamente questi fatturi quandu sceglite una bateria per u vostru sistema di illuminazione solare.Per assicurà a qualità di a batteria, E-Lite imballa a batteria in casa cù un equipamentu di pruduzzione avanzatu.

 Mercatu di l'illuminazione solare 20245

U cuntrollu intelligente IoT face luce solare LEDpiù verdeè più intelligente

L'illuminazione solare intelligente prumette di esse un cambiamentu di ghjocu, postu chì maximizeghja l'efficienza energetica.Ancu i picculi miglioramenti in l'efficienza LED ponu traduce in un risparmiu energeticu sustanziale, chì, à u turnu, portarà à esigenze di batterie più chjuche è sistemi fotovoltaici (PV) più efficaci.Questa innuvazione farà l'illuminazione solare ancu più efficaci è sustinibule.In u 2016, E-Lite hà sviluppatu u so sistema patentatu di cuntrollu di illuminazione intelligente IoT, chì hè stata utilizata per l'applicazioni regulari di l'illuminazione stradale LED in u stranieru.È avà, avemu aghjurnatu u sistema per u cuntrollu di l'illuminazione solare per rende assai più verde è più intelligente.Cridemu soluzioni più assequibili è efficaci sò in l'orizzonte.

Mercatu di l'illuminazione solare 20246

Heidi Wang

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Mobile & WhatsApp: +86 15928567967

Email: sales12@elitesemicon.com

Web:www.elitesemicon.com


Tempu di Postu: Dec-08-2023

Lasciate u vostru Messaghju: