I mutivi per chì i lampi di strada led solari rimpiazzanu i luci tradiziunali di strada.

Comu tutti sapemu, l'illuminazione stradale hè una parte impurtante di l'illuminazione di a cità.In u passatu, avemu usatu luci di strada tradiziunali, ma avà i lampi di strada tradiziunali sò gradualmente eliminati, è i luci di strada solari sò diventati prudutti populari.Chì sò i vantaghji di i luci di strada LED solari nantu à i lampi di strada tradiziunali?Perchè i lampi di strada tradiziunali sò gradualmente rimpiazzati?Lasciami spiegà alcuni di i motivi.

1MmineraleEenergiaCcunservazione èEnambientaliPprutizzioni

In u passatu, i lampi di strada ordinariu cuntenenu qualchi sustanzi nocivi, è ancu raghji dannusu in u spettru.I lampi di strada LED ùn anu micca mercuriu, nè uv, nè radiazione, è sò più favurevuli à a prutezzione di l'ambiente è a salute di l'ochji umani.In cunfrontu cù i lampi di strada ordinali, i lampi di strada LED sò veramente prudutti d'illuminazione chì risparmianu energia è amichevuli di l'ambiente, chì sò più in linea cù i nostri bisogni.

2Low InputCost

I lampi di strada tradiziunali in u prughjettu di stallazione hè assai più cumplicatu cà i lampi di strada LED.Ùn scavà micca solu i buchi, ma ancu guida a strada, chì hè assai caru in risorse umane è materiali.Inoltre, u costu di l'electricità di i lampi di strada tradiziunali hè assai altu, è u costu tutale hè relativamente altu.

I lampi di strada LED ùn anu micca bisognu di scavà buchi o ancu cavi, risparmiendu assai costi di travagliu è materiale.In cunfrontu cù i lampi di strada tradiziunali, i lampi di strada LED sò un pruduttu più risparmiu d'energia è ecologicu.I lampi di strada LED costanu assai menu di i lampi di strada regulari.

Inoltre, u costu di mantenimentu di i lampi di strada LED hè ancu estremamente bassu.

luci 1

3IilluminanteBgiustezza

In cunfrontu cù i lampi di strada tradiziunali, i lampi di strada LED anu funzioni di illuminazione più forti.A 60W LED lampi di strada, u so splendore sin'à 250 W high pressure sodium light illuminance, ùn solu pò salvà assai energia elettrica, è ancu a luminosità hè statu assai migliuratu.U culore di luce di strada LED hè uniforme, ùn aghjunghje micca una lente, ùn sacrificà micca u culore di luce uniforme per migliurà a luminosità..

4RrispunsevuliQualità

Credu chì parechje persone sò preoccupati di a qualità di a strada LEDluce, avà parlemu di a so qualità.In fatti, per i luci di strada LED, pudete esse assicurati, perchè u so supply power di circuitu hè l'usu di cumpunenti d'alta qualità, ogni LED hà una prutezzione di sovracorrente separata, ùn anu micca bisognu di preoccupari di danni.A più impurtante, hè impermeabile, u rendiment di resistenza à l'impattu hè assai bonu, a qualità hè assolutamente sicura è affidabile.

In generale, u lume di strada LED hè un pruduttu assai bonu di prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia.A causa di i so numerosi vantaghji, hà gradualmente intrutu in a visione di e persone è diventa a megliu fonte di luce di risparmiu d'energia in u mondu, rimpiazzà a strada tradiziunale.Hè ancu a megliu scelta per l'illuminazione stradale!

5,HighSsicurezzaFattore

Precedentemente, avemu ancu mintuatu chì i lampi di strada ordinariu, à dì i lampi di sodiu d'alta pressione, cuntenenu sustanzi nocivi è raghji dannosi in u spettru, chì causanu a contaminazione di l'ambiente è causanu danni minori à u corpu umanu.Inoltre, a stallazione di u lume di strada ordinariu hè cumplicata, è u focu è u scossa elettrica ponu accade in u prucessu di usu.I luci di strada LED seranu più assicurati, a stallazione è l'usu ponu ancu riduce assai i risichi di sicurezza.

luci 2

6,Longserviziu Lse

Comu tutti sapemu, l'impattu hè assai grandesea vita di sta luce di strada hè longa o micca.Se a vita ùn hè micca longa, significa chì avemu bisognu di cambià spessu.I rimpiazzamenti frequenti ùn solu costanu assai soldi, ma ancu causanu assai inconvenienti.In particulare, affettarà u trafficu quandu u rimpiazzà, è serà difficiule di reinstallà.

luci 3

Lampadari solari integrati di a serie E-lite Helios

E-lite hè stata impegnata in a ricerca è u sviluppu di l'illuminazione stradale LED da più di 15 anni.Un saccu di serie di luci di strada sò state sviluppate per risponde à diverse esigenze, è sò state vendute in tuttu u mondu, in particulare i paesi di l'America di u Nordu è l'Europa.dregioni.

luci 4

E-lite Star Series LED Solar Street Light

A serie di luci di strada E-lite include Phantom Street Light, Icon Street Light, Aria Street Light, Star Street Light, NED Modular Street Light, è Star Series LED Solar Street Light, Helios Series Integrated Solar Street Light è ecc. Tutte e serie sò cù 5. anni di garanzia.Per piacè visitate u nostru situ webwww.elitesemicon.comper più infurmazione o cuntattateci direttamente, tutta a squadra quì hè pronta per esse à u vostru serviziu.

Jolie

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Cell/WhatApp: +8618280355046

EM:vendite16@elitesemicon.com

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/jolie-z-963114106/


Tempu di Postu: Mar-06-2022

Lasciate u vostru Messaghju: