Produttore d'illuminazione sportiva prufessiunale

In cuncorsi sportivi, ci sò parechji fatturi chì affettanu u situ di cumpetizione, unu di i fatturi più impurtanti hè e cundizioni di illuminazione.L'effettu di l'illuminazione nantu à u campu di sport influenza direttamente u rendiment di l'atleti, l'effettu di vista di l'audienza è a trasmissione di prugrammi TV.

E-LITE Lighting (Dapoi u 2008), cum'è u principale fabricatore di LED Industriali è Outdoor Lighting, hà truvatu e crescente richieste di l'illuminazione sportiva chì cambianu à LED dapoi l'annu 2008 è hà iniziatu a R&D.Essendu u primu batch di pruduttori chì investenu in LED Sports Lighting, E-LITE Lighting hà lanciatu cù successu diversi luminarii specializati in ogni tipu di campi sportivi interni è esterni, è hà stabilitu a so pusizione di punta in i spazii di illuminazione LED.

Dapoi anni, i proiettori LED E-lite, i lampi LED High Mast è i luci LED Highbay esportanu constantemente in i Stati Uniti, u Regnu Unitu, l'Australia, u Giappone, Turchia, Spagna, Messicu, Tailanda ..., è illuminanu ogni tipu di palestre esterne è interne, cumprese campi di tennis, campi di football, campi di basket, campi di baseball, spazii di hockey, centri di fitness, etc.

gbyujh (1)

Esigenze di illuminazione sportiva

Per fà un bonu disignu di l'illuminazione di u stadiu, u designer deve prima capisce è ammaistrà i bisogni di l'illuminazione di u stadiu: ci deve esse abbastanza illuminazione è uniformità di l'illuminanza, senza illuminazione abbagliante è effetti d'ombra adattati.

gbyujh (3)

(1)Esigenze di illuminazione

U disignu di l'illuminazione sportiva hè principalmente per risponde à i bisogni di football, atletica, football, hockey è altri sport.U muvimentu di u football ùn hè micca solu in terra, ma ancu in u spaziu di 10-30 metri da a terra.A maiò parte di e competizioni di pista è campu sò realizati à una altezza di circa 3 metri da a terra.I sporti cum'è giavellina, discu è martellu ponu ghjunghje à una altezza di 20 metri.Per quessa, hè necessariu di mantene una certa luminosità in tutte e direzzione di una certa altezza di u spaziu è risponde à i requisiti per a distribuzione uniforme di luce in terra.Per risponde à i requisiti di a trasmissione in diretta di TV in culore, in particulare a trasmissione HDTV, u rapportu di luminosità trà l'atleti è u locu è l'audienza deve avè un certu valore. L'illuminazione horizontale, l'illuminazione verticale è a luminosità.

(2) Uniformità di l'illuminazione

Per assicurà chì e telecamere TV ponu catturà l'imaghjini di TV di alta qualità, u requisitu di l'illuminazione uniforme hè necessariu. À u listessu tempu, l'irregularità di a luce pruvucarà ancu dolore visuale à l'atleti è l'audienza. più strette sò i requisiti per l'illuminazione verticale, l'uniformità di l'illuminazione è u gradiente di illuminazione.

(3) Luminosità è splendore

Sia a camera è l'ochju umanu utilizanu l'intensità di l'illuminazione percepita cum'è a luminosità.Dunque, u cuntrastu di stampa è u so fondu sò i più impurtanti per a qualità di stampa.A luminosità è u splendore sò impurtanti per u cunfortu visuale di l'atleti è i spettatori.In cunsiderà chì per evità u fondu troppu scuru, una parte di a luce deve esse diretta à i stands.Questu ùn solu riduce u splendore di l'audienza nantu à u stand oppostu, ma ancu rende l'immagine TV più favurevule per via di un fondo di stand luminoso. , Glare hè largamente determinata da a luminosità di l'installazione di l'illuminazione,U prublema di abbagliamentu pò esse risolta sempre chì a cuntradizione trà l'audienza è l'atleta hè coordinata. Questa coordinazione hè fatta da u designer, vale à dì, a distribuzione di luce di u lume di inundazione. , u pianu di stallazione, l'altezza di a sospensione di a lampada è altri fattori deve esse cunsideratu quandu u disignu.

(4) Effettu d'ombra

U forte cuntrastu di luminosità è l'ombra impediscenu l'ajustamentu currettu di a camera TV, chì influenzerà a qualità di l'immagine TV.Troppu scuru riduce ancu u cunfortu visuale.Per d 'altra banda, l'ombra sò assai impurtanti per a trasmissione di televisiò è i telespettatori, soprattuttu quandu i partiti di football cù e caratteristiche di passaghju veloce veloce.Se ci sò effetti d'ombra, l'audienza da i ghjucatori ùn pò micca seguità u scopu.

gbyujh (2)

Jason / Ingegnere di vendita

E-Lite Semiconductor, Co., Ltd

Web:www.elitesemicon.com

www.elitesemicon.en.alibaba.com

Email:    jason.liu@elitesemicon.com

Wechat/WhatsApp: +86 188 2828 6679

Add: No.507, 4th Gang Bei Road, Modern Industrial Park North,

Chengdu 611731 Cina.


Tempu di Post: 16-May-2022

Lasciate u vostru Messaghju: