Panoramica di l'esportazioni di l'industria di l'illuminazione in Cina in 2021 è Outlook per 2022

xfhd

Grazie à e pulitiche è e misure di u guvernu di "stabilizà u cummerciu esteru è prumove l'innuvazione", l'industria di l'illuminazione di a Cina riflette sempre una forte resistenza è u putenziale di crescita in 2021, ancu sottu à l'impattu di serie cuntinuu di u COVD-19 è l'ambiente esterno sempre più cumplessu.

In u 2021, u voluminu tutale di l'esportazione di tutta l'industria hà righjuntu 65,470 miliardi di dollari americani, un incrementu di 24,50% annu à l'annu, un incrementu di 44,09% annantu à 2019, è a crescita media di i dui anni hà righjuntu 12,95%.L'esportazione di prudutti di l'illuminazione LED hè stata di 47,445 miliardi di dollari americani, un incrementu di 33,33% annu, un incrementu di 57,33% annantu à 2019, è una crescita media di 16,31% in dui anni.A parte di l'espurtazioni totali hè ancu aumentata da 25% 10 anni fà à più di 70% oghje.L'esportazione tutale di prudutti di illuminazione è l'esportazione di prudutti di illuminazione LED anu rinfriscatu di novu u record storicu dopu à 2020.

U Corona Virus hà purtatu parechje difficultà à l'industria di l'illuminazione sia per l'offerta sia per a dumanda, ma l'esportazioni totali anu aumentatu.Innumerevoli fatti è dati in u passatu anu dichjaratu chì l'industria di l'illuminazione di a Cina hè una industria glubale, chì hè ligata à l'ecunumia naziunale è a vita di e persone.A pusizione di a Cina, cum'è u centru di fabricazione è u centru di a catena di furnimentu di l'industria di l'illuminazione glubale, hè stata cunsolidata ulteriormente durante l'epidemie.I cuncetti novi cum'è l'intelligenza, a salute, u disignu è u carbonu bassu anu datu più valore aghjuntu è imaginazione à l'industria di l'illuminazione.

A causa di a pulitica sustinuta da u guvernu lucale è i sforzi di tutti i culleghi, E-Lite Semiconductor hà ancu ottinutu un grande successu di vendita.L'illuminazione industriale LED di E-Lite, cum'è a luce d'inundazione LED, l'illuminazione stradale LED, a luce di alta baia LED è a luce di crescita LED sò stati venduti assai bè, soprattuttu a luce di alta baia UFO è a luce di alta temperatura di alta temperatura sò stati assai accolti da parechji clienti in tuttu. u mondu.Felicitazioni!

Sottu u sfondate di a trasfurmazioni di tutta l'industria di l'illuminazione da a crescita in scala à u sviluppu di alta qualità, l'industria deve esse guidata da a forza core di a dumanda di u mercatu, guidata da l'innuvazione scientifica è tecnologica, è basatu annantu à una catena di furnimentu mudernu efficiente è sicura. sistema, è à pocu à pocu entre à a gamma di sviluppu di alta qualità.

U filòsufu tedescu Albert Schweizer hà dettu: "Fighjemu u futuru cun preoccupazione, ma avemu sempre bisognu di speranza".Sinceramente aspittendu u 2022.

Heidi Wang

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Mobile & WhatsApp: +86 15928567967

Email: sales12@elitesemicon.com

Web:www.elitesemicon.com


Tempu di Postu: Feb-25-2022

Lasciate u vostru Messaghju: