News-Jason (20230209) Perchè Safood High Bay per l'industria alimentaria

I lumi LED UFO high bay sò sempre stati populari, salvu chì perchè i luci LED high bay lights anu luminosu è anu a sicurità di guaranzia di allineamentu.Avà, a ghjente si preoccupa più di a sicurità alimentaria.Ùn solu l'alimentariu è e bevande per l'omi umani, ancu l'alimentu per l'animali.Dunque ùn hè micca difficiule di vede quantu hè impurtante di l'illuminazione standard NSF.

Cum'è una fabricazione di luci di trasfurmazioni di l'alimentariu, ci piacerebbe presentà ciò chì hè e luci di trasfurmazioni di l'alimentariu è perchè e luci di trasfurmazioni di l'alimentariu sò cusì impurtanti.

asdzxc1

Chì hè a trasfurmazioni alimentari luci ?

NSF hè a forma corta di National Sanitation Foundation.it basatu in MI USA chì furnisce servizii di prova, ispezione è certificazione di i prudutti.

I luci di trasfurmazioni alimentari duveranu risponde à u standard NSF o certificatu.

1. I luci di trasfurmazioni di l'alimentu devenu risponde à i requisiti NSF.

2. High Color Rendering Index (CRI), chì hè a capacità di vede i veri culori di u vostru ambiente.

3. Apparecchi di illuminazione classificati NSF cù superficia liscia a prova di polvera.A polvera ùn cascà micca nantu à l'illuminazione, allora l'ambiente di trasfurmazioni di l'alimentariu serà pulitu è ​​igienicu.

4. U Ingress Protection (IP) deve esse più cà IP66.a maiò parte di i posti di trasfurmazioni alimentari cù acqua o vapore.

5. U revestimentu di polvere nantu à a superficia di a lampada deve esse di qualità alimentaria.

6. IP69K hè ancu necessariu da i luci di trasfurmazioni di l'alimentariu, IP69K hè a prutezzione contru l'ingressu di polvera è alta temperatura, acqua d'alta pressione.

7. I prudutti di illuminazione NSF rating ùn deve esse fragile.cusì a materia prima di a superficia di i prudutti d'illuminazione deve esse solu metalli è PC.

asdzxc2

Chì 's Zona lu NSFfoodprocessing luci applicà to ?

Comu sapemu, ci sò trè zoni diffirenti di stu tipu di prudutti di illuminazione NSF rating.sò a zona alimentaria, a zona splash è a zona non alimentaria.

U Diamond NSF high bay light applicata zona splash.a zona di splash hè applicata à e superfici di l'equipaggiu, altru ch'è quelli in una zona alimentaria, chì sò sottumessi à splash, spillage, o altre impurità alimentaria durante u funziunamentu di l'equipaggiu.

asdzxc3

Cumu to cumprà l'alimentu luci ?

E-LITE Safood LED High Bay per l'industria alimentaria

Safood High Bay Light hè a nova serie cuncepita chì copre 100W / 150W / 200W, l'efficacità di a luce hè 150lm / W.lumen output da 15.000 lm à 30.000 lm.L'altezza di stallazione pò esse da 6 à 12 metri

metri, sensore di muvimentu integratu è batteria d'emergenza.

asdzxc4

Caratteristiche UFO High Bay - IP66 & IP69K

IP66 - L'apparecchi di illuminazione di trasfurmazioni alimentari ponu ancu esse aduprati in ogni locu induve hè necessaria una pulizia frequente di flussu d'acqua à alta pressione.

Allora, quandu lavate sta luce, per piacè ùn vi preoccupate micca chì l'acqua mette in u luminariu, perchè hà passatu a prova IP66.

IP69K - Prutezzione contr'à l'ingressu di polvera è alta temperatura, acqua à alta pressione , questa luce di trasfurmazione di l'alimentu pò sustene l'alta pressione, i lavaggi à alta temperatura è u vapuri, - l'attrezzatura hà passatu a prova di flussu di vapore surriscaldatu, l'attrezzatura puderia ancu sustene 100Bar è menu di 80 Celsius's acqua o vapore, ùn ci hè micca acqua permeate in l'apparechju.

Jason / Vendite Ingegnere E-Lite Semiconductor, Co.,Ltd

Web:www.elitesemicon.com 

Email:jason.liu@elitesemicon.com

Wechat/WhatsApp: +86 188 2828 6679

Add: No.507,4th Gang Bei Road, Modern Industrial Park North, Chengdu 611731 China.

asdzxc5


Tempu di Postu: Feb-21-2023

Lasciate u vostru Messaghju: