Bon Natale è bon annu novu

2

Bon Natale è bon annu novu !A festa di Natale è Capu d'annu s'avvicina di novu.A squadra di E-Lite vuleria estenderà i nostri auguri per a prossima stagione di vacanze è vuleria à voi è à a vostra famiglia un bon Natale è un prosperu annu novu.

U Natale hè celebratu ogni annu u 25 di dicembre. A festa marca a celebrazione di l'anniversariu di a nascita di Ghjesù Cristu.Ghjesù Cristu hè veneratu cum'è u Messia di Diu in a mitulugia cristiana.Dunque, u so anniversariu hè una di e cerimonie più gioie trà i cristiani.Ancu se u festivale hè celebratu principarmenti da i seguitori di u Cristianesimu, hè unu di i festivali più apprezzati in u globu.Natale simbulizeghja gioia è amore.Hè celebrata cù assai zelu è entusiasmu da tutti, ùn importa micca a religione chì seguitanu.

 

Natale hè una festa piena di cultura è tradizione.U festival implica assai preparazione.I preparazioni per u Natale implicanu assai cose, cumpresa a compra di decorazioni, articuli alimentarii è rigali per i membri di a famiglia è l'amichi.U ghjornu di Natale, a ghjente porta generalmente vestiti bianchi o rossi.

 

A celebrazione principia cù a decorazione di un arbre di Natale.A decorazione di l'arburu di Natale è l'illuminazione sò a parte più impurtante di Natale.L'arburu di Natale hè un pinu artificiale o veru chì e persone adornanu cù luci, stelle artificiali, ghjoculi, campane, fiori, rigali, etc. A ghjente oculta ancu rigali per i so amati.Tradizionalmente, i rigali sò oculati in calzini sottu à l'arbulu.Hè una vechja credenza chì un santu chjamatu Santa Claus vene a notte di a vigilia di Natale è piatta rigali per i zitelli chì si cumportanu bè.Sta figura imaginaria porta un surrisu à a faccia di tutti.

3

I zitelli sò soprattuttu entusiasmati di u Natale chì ricevenu rigali è grandi dolci di Natale.I tratti includenu cioccolatini, pasticci, biscotti, etc. A ghjente in questu ghjornu visitate e chjese cù e so famiglie è amichi è accende candele davanti à l'idolu di Ghjesù Cristu.E chjese sò decorate cù luci di fata è candele.E persone creanu ancu lettini di Natale fantasiosi è adornanu cù rigali, luci, etc. I zitelli cantanu canti di Natale è ancu eseguite diverse scherzi chì marcanu a celebrazione di u ghjornu auspicious.Unu di i famosi canti di Natale cantati da tutti hè "Jingle Bell, Jingle Bell, Jingle all the way".

 

In questu ghjornu, a ghjente si conta storii è anecdoti ligati à Natale.Si crede chì Ghjesù Cristu, u figliolu di Diu, hè ghjuntu à a Terra in questu ghjornu per finisce i soffrenze è e miserie di a ghjente.A so visita hè simbolica di a bona vuluntà è a felicità è hè raffigurata à traversu a visita di i savii è di i pastori.U Natale hè, daveru, un festival magicu chì si tratta di sparta gioia è felicità.

4

Heidi Wang

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Mobile & WhatsApp: +86 15928567967

Email: sales12@elitesemicon.com

Web:www.elitesemicon.com


Tempu di Postu: Dec-23-2022

Lasciate u vostru Messaghju: