Soluzione di illuminazione di magazzini logistichi 7

Di Roger Wong u 2022-08-02

Questu articulu hè l'ultimu chì avemu parlatu di e soluzioni di illuminazione di u magazzinu è di u centru logisticu.L'ultimi sei articuli riferite à e soluzioni di illuminazione nantu à l'area di ricezione, l'area di classificazione, l'area di almacenamento, l'area di raccolta, l'area di imballaggio, l'area di spedizione.U finali vi mustrarà a strada, illuminazione stradale in u parcu centru logisticu.

szregf (3)

Un tali livellu di illuminazione di strada parte chì richiede assai sfarente da a strada standard è e strade, cusì i standard per u livellu di illuminazione cum'è ERP-08 o standard IEC ùn sò micca adattati per tali applicazioni di illuminazione.U percorsu internu è a strada sò ancu custituiti da u veiculu, u staffu è i rati, per un livellu di illuminazione abbastanza sicuru per guidà è camminate, è ancu mantene i rati luntanu da e facilità, solu 20lux / 2FC lettura di illuminazione à u pianu. di strada hè abbastanza, ùn ci hè più lettura di illuminazione per u risparmiu d'energia, risparmià a fattura elettrica per u pruprietariu di e instalazioni.

szregf (7)

Per a stallazione, nurmalmente ci sò dui maneri, prima di 80% stallazione muntagna sarà nantu à u polu, è u restu di 20% vai à u muru;Per l'installazione di pali, cum'è 4-6m di altezza, 10-30W Street Light o luce urbana, ancu 30-60W Proiettore consiglia:

Eccu 3 tipi di luci LED per una tale applicazione:

Pruduttu cunsigliatu

1.Aria Street Light:10-30W
Altezza palo: 6-10 m
illuminazioneLivellu: 2fc

szregf (5)
szregf (1)

2.MazzoLuce Urbana-30W

Altezza palo: 6-10 m

illuminazioneLivellu: 2fc

3.Marvu InondazioneLuce-50W

Altezza palo: 6-10 m

Supportu à u muru: 8-12 m

illuminazioneLivellu: 2fc

szregf (6)

In quantu à u muru, i proiettori di a serie Marvo sò adattati per una tale applicazione chì illuminanu a strada è a strada in modu ghjusta, in più, ci sò cinque diverse supporti di muntagna chì facenu a stallazione estremamente flessibile è faciule in i campi, chì ponu salvà u costu di u polu. installazione.

Ci sò duie regule per l'applicazione di l'illuminazione esterna in questa parte, prima duvete cunfurmà strettamente a regulazione di u celu scuru, facendu u celu neru pulito solu stelle brillanu sopra a cupola, per quessa, l'apparecchi di illuminazione E-Lite cù e so opzioni di muntatura flessibili è u scudo di illuminazione ponu. Fate l'illuminazione à 0, Iè, Dark Sky hè liberu perE-Lite pi prudutti;Siconda, spill d'illuminazione vicinu assai bassu chì deve mantene a so menu di 1fc / 10lux in u spaziu di 1 metru, l'illuminazione di u vicinu spill free hè E-Lite LED luci illuminate sempre.

szregf (2)

Cù parechji anni in l'illuminazione industriale internaziunale, l'affari di l'illuminazione esterna, a squadra E-Lite hè familiarizata cù i standard internaziunali nantu à diversi prughjetti di illuminazione è hà una sperienza pratica in a simulazione di l'illuminazione cù l'apparecchi giusti chì offrenu u megliu rendimentu di l'illuminazione in i modi ecunomichi.Avemu travagliatu cù i nostri partenarii in u mondu per aiutà i so ghjunghje à u prughjettu di l'illuminazione esige per batte e marche di punta in l'industria.

Per piacè sentitevi liberi di cuntattate cun noi per più soluzioni di illuminazione.
Tuttu u serviziu di simulazione di l'illuminazione hè liberu.

U vostru cunsultante d'illuminazione speciale

Signore Roger Wang.
10anni inE-Lite;15anni inIlluminazione LED

Sr. Sales Manager, Sales Overseas

Mobile / WhatsApp: +86 158 2835 8529

Skype: LED-lights007 |Wechat: Roger_007

E-mail:roger.wang@elitesemicon.com 

szregf (4)

Tempu di Postu: Aug-08-2022

Lasciate u vostru Messaghju: