Soluzione di illuminazione di magazzini logistichi 5

Di Roger Wong u 23/05/2022

Vi ricordate sempre di a disposizione tipica di magazzinu è centru logisticu?Iè, hè custituitu da l'area di ricezione, l'area di classificazione,zona di almacenamento, zona di raccolta, zona di imballaggio, zona di spedizione, zona di parcheggio è strada interna.

sxdr (1)

(Progetto di illuminazione in Italia)

Oghje, uzona di almacenamentosuluzione illuminazione di stu articulu vi offre u ritrattu assai chjara, chì vi guida per a suluzione illuminazione dritta nant'à sta zona.Chì ghjè u specialu per questa zona è cumu deve esse a suluzione di illuminazione?

L'area di almacenamento hè abbastanza diversa da l'altri spazii in u magazzinu induve i scaffali sò disposti unu per unu.Pò ingrandà a capacità di almacenamentu di u magazzinu per risparmià più costu.À u listessu tempu, sta zona hè assai compacta è u spaziu trà i dui scaffali sò limitati.A dumanda di l'illuminazione hè totalmente sfarente da l'area aperta, l'illuminazione deve esse diretta direttamente nantu à a superficia di i scaffali è scatuli nantu à i scaffali, in particulare l'etichette di scatuli.

sxdr (2)

Soluzioni di illuminazione tradiziunale, ancu cù l'apparecchi di illuminazione LED, a maiò parte di i casi perdi assai di l'illuminazione nantu à a cima di i scaffali induve nisuna dumanda di illuminazione.Perde i lumi equivale à perdi i soldi.Cumu migliurà una tale situazione è hà fattu l'esperienza di illuminazione perfetta in questa zona.

A squadra di E-Lite hà studiatu assai magazzini è centri logistichi è hà cumunicatu cù i clienti chì anu più visitatu parechji magazzini in diverse locu.Dopu à 2 anni di sviluppu duru, E-Lite hà sviluppatu una serie di apparecchi lineari cù una distribuzione di illuminazione speciale, chì hè adattatu per tali applicazioni di corridoio, focalizendu l'illuminazione à i scaffali affissati è hà aumentatu u ricunniscenza nantu à l'etichette di i scatuli, aumenta l'efficienza di u travagliu. è a precisione di a cugliera.

Chì ghjè u livellu di illuminazione chì deve esse nantu à e scatuli?

Illuminazione: 300lux (200lux-400lux)

Cunsigliu pruduttu:LitePro Linear High Bay Fixture Potenza: 100W / 150W / 200W / 300W

Efficacia: 140-150lm/W

Distribuzione: fasciu largu, 30 x 100°,60 x 100°,

Pianu 300 lux mediu

U travagliuaviò 329 lux mediu

Rack Verticale 102 lux mediu

Uniformità 0,7

sxdr (3)
sxdr (4)

(Serie LitePro LED Linear High Bay 100W à 200W, 300W per duie barre LED)

U prossimu articulu avemu da parlà di a suluzione di illuminazione inzona di almacenamento

Cù parechji anni in l'illuminazione industriale internaziunale, l'affari di l'illuminazione esterna, a squadra E-Lite hè familiarizata cù i standard internaziunali nantu à diversi prughjetti di illuminazione è hà una sperienza pratica in a simulazione di l'illuminazione cù l'apparecchi giusti chì offrenu u megliu rendimentu di l'illuminazione in i modi ecunomichi.Avemu travagliatu cù i nostri partenarii in u mondu per aiutà i so ghjunghje à u prughjettu di l'illuminazione esige per batte e marche di punta in l'industria.

Per piacè sentite liberu di cuntattate cun noi per più illuminazione

sxdr (5)

Per piacè sentitevi liberi di cuntattate cun noi per più soluzioni di illuminazione.Tuttu u serviziu di simulazione di l'illuminazione hè liberu.

U vostru cunsultante d'illuminazione speciale

Signore Roger Wang.

10 anni inE-Lite;15anni inIlluminazione LED Sr. Sales Manager, Sales OverseasMobile/WhatsApp: +86 158 2835 8529 Skype: LED-lights007 |Wechat: Roger_007

E-mail:roger.wang@elitesemicon.com 

sxdr (6)

Tempu di post: 27-May-2022

Lasciate u vostru Messaghju: