Soluzione di illuminazione di magazzini logistichi 2

Di Roger Wong u 30/03/2022

cjf (1)

(Prughjettu di illuminazione in Australia)

L'ultimu articulu avemu parlatu di i cambiamenti di l'illuminazione di u magazzinu è di u centru logisticu, i benefici è perchè sceglie l'illuminazione LED per rimpiazzà l'attrezzi di illuminazione tradiziunali.

Questu articulu mostrarà u pacchettu cumpletu di illuminazione per solu solu di illuminazione di un magazzinu o centru logisticu.Dopu avè studiatu attentamente stu articulu, avarete sicuramente a cunniscenza di cumu migliurà l'illuminazione di e vostre facilità, sia per una nova illuminazione di magazzinu sia per l'illuminazione di retrofit di u centru logisticu.

Parlatu di l'illuminazione di u magazzinu, u sistema di illuminazione interna vene in a nostra mente prima, ùn hè micca ghjustu per una vista cusì corta.Tuttu u stabilimentu deve esse in a vostra mente per l'internu è l'esterno.Questu hè cumplettamente un pacchettu di illuminazione micca solu una sezione, quandu un pruprietariu di e instalazioni dumanda u sistema di illuminazione, hè per tuttu u pacchettu di suluzione di illuminazione per salvà u cunsumu di energia è solu una zona di elli.

Ritorna u magazzinu è e facilità logistiche, tipicamente, si riferisce à l'area di ricezione, l'area di classificazione, l'area di almacenamento, l'area di raccolta, l'area di imballaggio, l'area di spedizione, l'area di parcheghju è a strada interna.

Ogni illuminazione di sezione hà diverse esigenze di lettura di l'illuminazione, di sicuru, hà bisognu di diversi apparecchi di illuminazione LED per risponde à e richieste standard.Parleremu a suluzione di illuminazione per ogni sezione.

 cjf (2)

Zona di ricezione è Zona di spedizione

E zone di ricezione è di spedizione chjamate ancu zona di dock, sò normalment per l'esterno o semi aperti sottu u canopy.Questa zona per riceve o spedite e merchenzie da camioni, di un bonu disignu di illuminazione pò mantene l'operatore è i cunduttori salvu quandu a carica è scaricate e merchenzie, più impurtante, abbastanza illuminazione è cunfortu cuncepimentu di illuminazione pò fà chì tutte e merchenzie sò in i posti ghjusti.

Illuminazione richiesta: 50 lux-100 lux

Pruduttu cunsigliatu: serie Marvo LED Flood Light o Wall Pack Light

 cjf (3)

cjf (4)

U prossimu articulu avemu da parlà di a suluzione di illuminazione in a zona di scelta, picking è imballaggio.

Cù parechji anni in l'illuminazione industriale internaziunale, l'affari di l'illuminazione esterna, a squadra E-Lite hè familiarizata cù i standard internaziunali nantu à diversi prughjetti di illuminazione è hà una sperienza pratica in a simulazione di l'illuminazione cù l'apparecchi giusti chì offrenu u megliu rendimentu di l'illuminazione in i modi ecunomichi.Avemu travagliatu cù i nostri partenarii in u mondu per aiutà i so ghjunghje à u prughjettu di l'illuminazione esige per batte e marche di punta in l'industria.

Per piacè sentitevi liberi di cuntattate cun noi per più soluzioni di illuminazione.Tuttu u serviziu di simulazione di l'illuminazione hè liberu.

 

U vostru cunsultante d'illuminazione speciale

 

Signore Roger Wang.

10 anni inE-Lite;15anni inIlluminazione LED 

Sr. Sales Manager, Sales Overseas

Mobile / WhatsApp: +86 158 2835 8529

Skype: LED-lights007 |Wechat: Roger_007

E-mail:roger.wang@elitesemicon.com

cjf (5)


Tempu di Postu: Apr-02-2022

Lasciate u vostru Messaghju: