Lighting Paragone: LED Sports Lighting VS.Illuminazione LED 1

Di Caitlyn Cao u 11/08/2022

I prughjetti di illuminazione sportiva necessitanu suluzioni d'illuminazione specifiche, mentre chì pò esse tentatore di cumprà luci tradiziunali di inundazione menu caru per illuminà u vostru campu di sport, i tribunali è e facilità.I luci di inundazione generale sò decenti per alcune applicazioni, ma sò raramente capaci di risponde à i bisogni di l'illuminazione di l'installazione sportiva esterna.

 image1.jpeg

Definizione di l'illuminazione sportiva è di l'illuminazione
Illuminazione sportiva LED esternaL'attrezzi sò apposta per distribuisce a luce in modu efficace è uniforme nantu à grandidistanze è spazii, chì furnisce una visibilità eccellente per i ghjucatori è i spettatori.
Illuminazione LED per esterniL'attrezzatura furnisce una luce artificiale larga, di alta intensità, tipicamente usatafurnisce luce à spazii più grandi per a sicurità è a sicurità per l'usu di veiculi è pedoni.
image2.jpeg
Per cumplettà megliu i prughjetti di illuminazione in diversi duminii, avaristi megliu immersi in e differenze più significative elencate quì sottu.
Luci di sport LED VS.Luci di inundazione LED
1. Beam Spread Difference
I luci di sport sò muntati à altitudine di 40 à 60 piedi, tipicamente cù anguli di fasciu chjucu chì varieghja da 12 à 60 gradi.Cù questi anguli di fasciu più chjuchi, una intensità luminosa più alta in quellu angulu permette à a luce luminosa di ghjunghje à a terra da altitudini elevate.
L'illuminazione sportiva E-Lite Titan hà diffusioni di fasciu di 15,30,60 è 90 gradi.Cum'è una soluzione di illuminazione cumpleta per spazi esterni è interni, Titan si applica idealmente à parechje cunfigurazioni di masti, supporti è altezze.U so disignu più liggeru, più compactu è a gestione termale mejorata permettenu assai più faciule d'installà è di operare in modu efficace.
image3.jpeg

I floodlights sò spessu sparghje u fasciu di più di 70 gradi è finu à 130 gradi.Hè imperativu di guardàl'anguli di muntatura quandu si parla di mudelli di luce.Quandu a luce s'alluntana da una superficia mirata, si sparghje èdiventa menu intensu.
E-Lite Marvo Flood Light hà una diffusione di fasciu di 120 gradi, cuncepitu per pruduce luce luminosa nantu à una zona larga,chì hè una soluzione generale per l'illuminazione di parcheghji, viaghji, grandi patii, cortili è ponti.

image4.jpeg

L'articuli seguenti diceranu e diffirenzii in a qualità di a luce è i livelli, a produzzione di lumen, l'altitudine di muntagna è a surgeprutezzione, cusì stà à sente.

Miss Caitlyn Cao
Ingénieur de vente à l'étranger
Cell / Wechat / WhatsApp: +86 173 1109 4340
Add: No.507,4th Gang Bei Road, Modern Industrial Park North, Chengdu 611731 China.

Tempu di Postu: Aug-20-2022

Lasciate u vostru Messaghju: