Cunsiglii impurtanti da cunsiderà prima di cumprà una luce di inundazione LED esterna

1

L'usu di luci di inundazione LED per esterni hè una scelta straordinaria.Ma per avè l'opzione di sceglie u lume ghjustu pò esse difficiule in casu chì ùn avete micca l'idea di ciò chì e funzioni à circà in u megliu LED Light.

Cumu sceglite e migliori luci LED per esterni?

In u mondu di u marketing d'oghje, parechje marche, pruduttori è fornitori facenu u megliu per attruverà i clienti per sceglie e so soluzioni di illuminazione.Ma ùn fate micca preda di l'annunzii attraenti in linea è offline, cunnosce e caratteristiche impurtanti è fate un pocu di ricerca di u vostru propiu.Questu hà da assicurà chì avete i migliori lumi è ancu chì avete u megliu prezzu.

2

E-Lite Série EDGE Projecteur

#1 Location:I luci d'inundazioni sò luminarie high-endè furnisce a luce più luminosa mai.Allora u locu di stallazione hè assai impurtante.Eccu i punti chì duvete cunsiderà prima di fà e compra.1) Selezziunate u puntu di stallazione in tale manera chì pruducenu una luce brillanti nantu à a regione designata senza creà assai splendore.2) Assicuratevi chì a luce di inundazione hè stallata in un locu chì ùn disturba micca i vostri vicini.3) Assicuratevi di stallà i luci Flood 9 piedi da a terra per ch'elli ponu esse salvati da danni fisichi.
# 2 Livellu di luminosità: Avete marcatu etichette "luminoso", "fresco", "naturale", "caldo" o "luce di ghjornu" nantu à i pacchetti?Questu indica a temperatura di culore di i LED."Cool" dà una luce più luminosa è bianca, "calda" offre una luce gialla.I luci bianchi friddi venenu generalmente cù una temperatura di culore trà 3100-4500 K è sò u megliu adattatu per qualsiasi esigenze di illuminazione esterna.

3

Proiettore LED E-Lite Marvo Series (multi-watt è multi-CCT commutabile)

#3 Qualità di u culore: L'indice di resa di u culore (CRI) indica à quale precisione una fonte di luce mostra i culori cumparatu cù a luce di u ghjornu.Hè un valore trà 0 à 100. U più altu u CRI u più brillanti i luci.Comu standard, duvete sceglie lumi LED esterni cù CRI 80 o sopra per una qualità di culore megliu.

4

E-Lite ION Series Projecteur

Sensore di Movimentu # 4: Attualmente i luci di inundazione LED esterni di u sensoru di muvimentu sò abbastanza populari per l'edificazioni residenziali.Venenu cù sensori infrared è anu a capacità di sensu persone o oggetti da una distanza di 75 piedi.Stu sensoru attiva i luci per qualchì tempu prima di spegne automaticamente.Di sicuru, sta tecnulugia risparmia l'electricità è aumenta a vita di i lumi LED, ma se avete bisognu di una luce per esse attivu tuttu u tempu, ùn hè micca una opzione chì duvete andà.In ogni casu, per mantene a vostra cortina sicura da l'intrusione, l'installazione di una luce di inundazione LED di sensore di muvimentu puderia esse una decisione sàvia.
# 5 Garanzia: A più longa hè a garanzia, menu u stress.Normalmente, i luci di inundazione LED esterni venenu cù un supportu di garanzia di 3 à 5 anni.Allora assicuratevi di andà cun quellu chì offre u periodu di garanzia più longu.
Jolie
E-Lite Semiconductor Co., Ltd.
Cell / WhatsApp: +8618280355046
E-M: sales16@elitesemicon.com
Linkedin:https://www.linkedin.com/in/jolie-z-963114106/


Tempu di posta: 06-06-2022

Lasciate u vostru Messaghju: