Indipendentemente da quantu brillante sia l'illuminazione di una luce esterna, pò perde u so impattu se u fattore di abbagliamentu ùn hè micca trattatu currettamente. In questu articulu, avemu offertu una visione cumpleta di ciò chì hè l'abbagliamentu è cumu si pò risolve in l'illuminazione.
Quandu si tratta d'applicazioni esterne, unu di i prublemi principali per l'imprese d'illuminazione cummerciale è industriale hè u bagliore. In i percorsi pedonali è in e grande zone, i LED d'alta putenza sò aduprati in cumbinazione cù lenti è/o riflettori, chì risultanu in fonti puntuali di luce brillanti ma chjuche chì furniscenu livelli di luminanza assai alti. Tuttavia, tale luce crea ancu un bagliore LED scomodu, è questu hè particularmente veru per i dispositivi chì anu caratteristiche estreme di distribuzione di a luce à ala di pipistrellu.
Prima di approfondire u sughjettu, capimu ciò chì hè u bagliore è quali sò i so tipi, cause è suluzioni!
Glare: Chì hè què?
Ci sò dui tipi di abbagliamentu chì pudemu vede in l'applicazioni di illuminazione oghje - l'abbagliamentu disagevule è l'abbagliamentu disagevule. Quandu i raggi di luce passanu per l'ochju, si sparghjenu per diffusione. L'abbagliamentu disagevule si verifica quandu a fonte di luce in u campu visuale hè di alta intensità, è a sparghjera di a luce porta à a sovrapposizione di una foschia luminosa sopra a retina. Questu provoca infine a compromissione di a visione di u spettatore. D’altronde, l'abbagliamentu disagevule hè simplicemente u risultatu di fonti di luce troppu brillanti in u campu visuale. Quì, u spettatore deve solu adattà i so ochji à u livellu di luminosità, ciò chì crea fastidiu ma ùn provoca micca danni. Ci vole à nutà chì a maiò parte di e norme di illuminazione ùn includenu nè specificanu obiettivi di cuncepimentu per l'abbagliamentu disagevule.
Cumu u bagliore di e luci ci influenza ogni ghjornu?
E persone chì camminanu per e strade o i parchi sò facilmente affettate da u bagliore attraversu i luci LED di i pali/apparecchi, soprattuttu quandu u spaziu circundante hè pocu illuminatu. Sò influenzati in a zona di bagliore 0-75° da u nadir di i luminari, mentre chì i cunduttori di veiculi sò più propensi à esse influenzati in a zona di bagliore 75-90° da u nadir di i luminari. Inoltre, e luci cù bagliore sò cusì direzionali chì, mentre risultanu in una eccellente illuminazione di una zona particulare, e zone adiacenti tendenu à esse cuperte di bughjura, compromettendu a sicurezza è a percezione di u spaziu generale.
Cumu trattà u bagliore di e luci?
U prublema di u bagliore hè diventatu cusì prominente in l'industria chì i pruduttori anu cuminciatu à sviluppà è adattà tecniche per riduce questu effettu. Anu cuminciatu à incorporà diffusori in l'apparecchi d'illuminazione, chì in una certa misura, addulciscenu a pixelazione. U putenziale svantaghju di questu hè chì i diffusori spessu a facenu à spese di a distribuzione ottica è di l'efficacia, postu chì ci hè una dispersione di a luce chì limita u cuntrollu in l'applicazioni. Eppuru, l'incorporazione di diffusori in l'illuminazione muderna hè stata una pratica prevalente in l'industria, cù a maiò parte di i fornitori di servizii LED chì l'utilizanu per dà à i so clienti un'esperienza d'illuminazione efficiente è à bassu bagliore.
Un altru modu per minimizà u bagliore di i LED hè di riduce u spaziu trà i LED (cunnisciutu cum'è pitch). Tuttavia, questu hà altre sfide in u disignu otticu perchè se e luci LED sò troppu vicine l'una à l'altra, ci hè un spaziu limitatu è una libertà di cuncepimentu limitata.
Eccu alcuni altri modi per cuntrullà l'effetti di u bagliore in e luci esterne:
Usendu un scudu è cuntrullendu l'angulu -A ragione di u bagliore in l'apparecchi d'illuminazione per esterni (lampi di strada, luci di zona) hè generalmente i so anguli di fasciu assai larghi, postu chì tendenu à emette luce sopra un angulu di 75°. Dunque, u modu più faciule per gestisce u bagliore hè aghjunghjendu un involucru intornu à e lenti. Quandu si includenu muri di l'involucru chì sò più alti di e lenti secondarie, assicuranu chì ùn ci sia luce sopra un angulu di 90° è a quantità di luce à anguli di 75°-90° hè assai diminuita. Dittu chistu, hè sempre una bona idea aduprà materiali cù alta riflettività in l'involucru di l'apparecchi d'illuminazione, postu chì un involucru à bassa riflettività pò influenzà negativamente l'efficienza di l'apparecchi d'illuminazione.
Riducendu a temperatura di culore -Sapete chì e temperature di culore eccessivamente alte cuntenenu luce blu chì induce u bagliore. Eccu ciò chì succede - u fluidu internu in l'ochju face chì a luce blu si sparghji in diverse direzzione. Sta dispersione interferisce ancu di più cù a capacità di l'ochju di furmà immagini nitide è nitide. Dunque, un bon modu per riduce u bagliore in e vostre luci hè, se pussibule, aduprà apparecchi d'illuminazione cù temperature di culore più basse. Ci sò parechje cità oghje chì stanu aduttendu pianu pianu i LED cù luce bianca calda in i so lampioni stradali.
À propositu di e temperature di culore, sapete chì pudete cambià a temperatura di culore senza cambià a luce? Iè, basta à appughjà un interruttore di e nostre luci CCT è Wattage Selectable, pudete passà da 6500 K à 3000 K. Scuprite.E-Lite's Marvo Series Flood/luce di muru è vede cumu pudete riduce assai u numeru di SKU risparmiendu tempu, spaziu è fondi in u prucessu.
Metriche di abbagliamentu di luminari
Ciò chì rende difficiule u cuntrollu di u abbagliamentu in l'illuminazione hè chì ùn ci sò micca metriche fisse per quantificà u abbagliamentu di disagiu. Di solitu sò basate nantu à valutazioni sughjettive è dunque varianu assai. Per cuntrastà stu prublema, ripetutamente, e cumpagnie anu introduttu parechji mudelli diversi per classificà l'abbagliamentu cum'è una metrica, ma nisuna hè stata capace di rende lu universale. Attualmente, a metrica più pupulare hè a classificazione unificata di l'abbagliamentu (UGR), tuttavia, hè aduprata principalmente per l'interni.
Per l'applicazioni di illuminazione in zone esterne, sò stati sviluppati cuncetti di abbagliamentu cum'è "incrementu di soglia IT" è "marca di cuntrollu di l'abbagliamentu G", in particulare in quantu à l'illuminazione stradale per u trafficu motorizatu. In a metrica di valutazione G - un sistema nantu à a scala di valutazione BUG (basatu annantu à IES TM-155) - a scala per a valutazione di l'abbagliamentu hè basata annantu à un valore assolutu in lumen secondu i lumen zonali di a distribuzione. Quandu si paragunanu l'apparecchi d'illuminazione, sta metrica pò esse aduprata per estrarre i fattori ambientali chì sò indipendenti da l'apparecchi d'illuminazione. Tuttavia, sta metrica ùn hè micca sempre ideale, datu chì hè basata annantu à u flussu luminosu è micca a vera luminanza di l'apparecchi d'illuminazione. Inoltre, ùn tene micca contu di l'altri fattori chì puderanu influenzà direttamente l'abbagliamentu, cum'è l'uniformità di l'apparecchi d'illuminazione è a dimensione di l'apertura di luminanza.
Benchì ci sianu stati progressi cuntinui in a tecnulugia di l'illuminazione, i standard è e metriche esistenti anu qualchi svantaghji chì rendenu difficiule di specificà un apparecchiu d'illuminazione senza ricorre à maquette costose è chì piglianu tempu.E-Litea squadra pò aiutà vi cun questu!
E-LitediLuce di u campu da tennis
Luce sportiva di a serie Titan
Offremu una vasta gamma di luci esterne chì sò specificamente cuncepite per illuminà i vostri spazii esterni mentre mantenenu ancu u bagliore sottu cuntrollu. Sè avete bisognu di luci esterne per a vostra pruprietà cummerciale, duvete sicuramente verificà E-Lite.Luce di u campu da tennis,Luce sportiva di a serie Titan oLuce NED flood/Sportèecc.., chì ponu esse tutte opzioni eccellenti per i vostri bisogni di illuminazione. Inoltre? A nostra squadra pò ancu persunalizà a suluzione LED in modu chì resti unica per voi. Cuntattateci oghje à(86) 18280355046è lasciateci illuminà bè u vostru spaziu cummerciale o industriale!
E-Lite Semiconductor Co., Ltd
Email: hello@elitesemicon.com
Situ web: www.elitesemicon.com
Data di publicazione: 28 di ferraghju 2023