COME SCEGLIE U TIPU GIUSTU DI LUMINI LED?

LUMI 1

Nisun dubbitu, pudemu tutti d'accordu nantu à u fattu chì a scelta di u tippu di illuminazione LED ghjustu per l'applicazione curretta puderia esse sfida per u pruprietariu è l'imprenditore, soprattuttu quandu avete affruntatu tanti apparecchi di illuminazione LED cù diversi tipi in u mercatu.
A sfida hè sempre quì!
"Chì tipu di luce LED di alta baia deve aduprà per u mo magazzinu?"
"Quale putenza di u lume di strada LED deve rimpiazzà MH400W per u mo prughjettu di u cliente?"
"Quale tipu di lenti sò adattati per l'illuminazione sportiva?"
"Ci hè un attellu LED high bay adattatu per i clienti acciaieri?"

LUMI 2

À E-Lite, aiutemu i partenarii è i clienti ogni ghjornu per ottene l'illuminazione perfetta cuncepitu cù lumi giusti per i so locu.Prestu presenteremu quì ciò chì duvete cunsiderà quandu sceglite l'illuminazione per i vostri grandi spazii o i vostri clienti.
1.Chì tipu di facilità deve esse illuminazione?Hè stu travagliu novu o retrofitting ?Quantu luce avete bisognu?
2.Chì tipu di luce LED preferite, tondu o quadru?

LUMI 3

3.Chì hè a temperatura di l'ambienti?Quantu spessu a luce deve esse attivata è spenta durante un ghjornu normale?Quantu più ore di usu di l'apparecchi di l'illuminazione, u più altu deve esse l'efficienza energetica è a durabilità di i cumpunenti.

LUMI 4

4.How ghjunghje sti dumandesi in u modu più ecunomicu è efficienza energetica?Un lumen più altu significa una quantità più alta di luce data, menu putenza utilizata cù menu fattura elettrica.Un sensoru più intelligente o un cuntrollu intelligente utilizatu nantu à l'illuminazione LED pò fà chì u risparmiu d'energia aumenterà da 65% à 85% o più.

LUMI 5

5.L'ottica / lenti poi decide cumu si distribuisce a luce.Distribuzione di l'illuminazione cunfortu ligata à quale tipu di lenti / ottiche usate nantu à l'attrezzatura, ancu u so materiale anu un grande impattu à u so rendimentu di illuminazione.Di bona uniformità è bassu abbagliamentu dipende ancu da u so locu di stallazione è altezza.

LUMI 6

6.Ci sò opzioni di sistema intelligenti supplementari per u vostru luminariu sceltu?Per esempiu, in una pista di tennis puderia esse ecunomica per installà u sistema di cuntrollu intelligente iNET chì cuntrolla automaticamente è intelligente i luci.

LUMI 7

Ci hè parechje cose chì deve esse cunsideratu quandu sceglite e luci LED per voi è e vostre facilità di u cliente?E-Lite vi guiderà è vi aiuterà à pianificà è sceglie l'apparecchi di illuminazione LED adatti, cum'è quì sottu:
Illuminazione di magazzini, illuminazione sportiva, illuminazione stradale, illuminazione aeroportuale ....
Cuntattateci oghje è vede ciò chì pudemu fà per u vostru prughjettu di illuminazione.
U vostru cunsultante d'illuminazione speciale
Signore Roger Wang.
10 anni in E-Lite;15 anni in l'illuminazione LED
Sr. Sales Manager, Sales Overseas
Mobile / WhatsApp: +86 158 2835 8529
Skype: LED-lights007 |Wechat: Roger_007
Email: roger.wang@elitesemicon.com

LUMI 8


Tempu di Postu: Feb-28-2022

Lasciate u vostru Messaghju: