COME SCEGLIE A LUMINA PER MAGAZINE

Ci hè parechje fatturi da cunsiderà quandu pianificate o aghjurnà l'illuminazione in u vostru magazzinu.A scelta più versatile è efficienza energetica per l'illuminazione di u vostru magazzinu hè cù LEDluce di alta baia.

MAGAZINE 5

U dirittuLottDdistribuzioneTsì per magazzinu

Tip I è V sò sempre a distribuzione tipica di l'illuminazione per u magazzinu.L'scelta dipende da u layout di e facilità in u vostru magazzinu.

U spaziu cù unità di scaffali alti avarà bisognu di una distribuzione di tipu I chì hè un mudellu di luce assai longu è strettu.Ùn assicura micca nimu di a luce hè persa o bluccata da a cima di i scaffali, ma ancu illuminate bè tutte e zone.A luce lineare Litepro di E-Lite serà a megliu scelta per questa cundizione.

MAGAZINE 1
MAGAZINE 2

Se u vostru magazzinu hà un pianu più apertu, una distribuzione di luce di tipu V hè più appruvata.Stu mudellu di luce emette luce in una larga diffusione da tutti i lati di l'attrezzu in una distribuzione circular o quadrata.È E-Lite's UFO high bay light hè a scelta ghjusta.

MAGAZINE 3
MAGAZINE 4

Cume nantu à e Temperature di Culore?

Temperature di culore trà 4000K è 5000K sò a megliu scelta per i magazzini.Questa gamma emette un biancu frescu, qualchì volta vistu cum'è una tinta bluastra, chì hè stata pruvata in studii per aiutà à riduce a fatigue di l'ochji è creà un ambiente di travagliu produtivu.

Fate più Efficiente Energeticu!

Hè cunnisciutu chì a luce per i grandi spazii spazii cum'è magazzinumiccabisognu di esse in tuttu u tempu, allora i sensori di muvimentu è i sensori di occupazionepò esse u vostru megliu amicu.Aghjunghjendu un sensor di muvimentu àa luce di alta baiapò riduce u costu di l'energia persa finu à u 30% senza avè bisognu di un aghjurnamentu maiò.Questi sensori accendenu è / o spegnenu e luci, secondu chì qualchissia hè o micca in u spaziu.Aduprate un sensori di occupazione quandu vulete chì e luci s'accendinu è si spegnenu automaticamente.

MAGAZINE 6

Illuminazione di magazzinu / Illuminazione industriale

Heidi Wang

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Mobile&WhatsApp: +86 15928567967

E-mail:sales12@elitesemicon.com

Web:www.elitesemicon.com


Tempu di Postu: 14-Mar-2022

Lasciate u vostru Messaghju: