Cumu sceglite l'illuminazione di crescita

xdfh (1)

Quandu si tratta di cultivà e piante, a materia di luce hè cruciale per u successu.Ùn hè micca un sicretu chì e piante necessitanu una luce propria, sia in forma di luce di ghjornu o di luci capaci di mimicà a luce di u ghjornu, per aiutà à cultivà.Sè avete bisognu di qualchi punte nantu à cumu sceglie lumi di crescita, avemu cupertu.Chì sti cunsiglii facenu fàciule truvà a scelta bona!

1. Opt per LED

Quandu si tratta di sceglie l'illuminazione di crescita, u LED deve esse a prima scelta.Mentre chì parechje persone chì vanu cù una opzione chì offre un calore più altu seria più intelligente, u LED hè a scelta megliu perchè offre una lunghezza d'onda più persunalizata, una durabilità impressiunanti, è u megliu di tuttu, riduce i costi di l'energia postu chì e lampade duveranu esse accese. in ogni locu da 10-18 ore à ghjornu, secondu u tipu di pianta.Ci sò ancu luci dispunibuli cù operazione in 2 fasi per ciclu tutta a fase di crescita di a pianta per ancu più facilità.U LED hè ancu incredibilmente longu in a custruzzione è a vita di e lampade per riduce in disrupzioni è rimpiazzamenti.

xdfh (2)

Série PG1 de lampe de culture E-Lite pour l'intérieur

2. Verificate a durabilità

Quandu sceglite e vostre luci di crescita LED, a materia di durabilità hè cruciale per u successu.Quandu compra per stu tipu d'attrezzatura, duvete verificà elementi cum'è carcasse durable, qualificazioni IP per un tali ambiente, è garanzie di fabricatore per una longevità aghjuntu à l'attrezzatura.

xdfh (3)

E-Lite Indoor Grow Light - Serie PG2

3. Sceglite un chip semiconductor affidabile

Un'altra materia impurtante in quantu à sceglie lumi di crescita hè di cunsiderà u chip semiconductor.Se sceglite un chip semiconductor chì ùn hè micca cusì forte cum'è avete bisognu, ùn serà micca capaci di aiutà cù a crescita in a manera chì avete intesu per l'attrezzatura.Duvete optà per un semiconductor capace di almenu 3 watts per assicurà una putenza abbastanza per questu sforzu.Per i wattages in quantu à l'illuminazione, vulete almenu 32 watts per una luce di crescita LED.

xdfh (4)

E-Lite Greenhouse Grow Light - Serie PhotonGro 3

4. Pigliate misure di u spaziu

Hè cruciale avè misure per uttene e soluzioni di illuminazione ghjustificate per questu sforzu.Duvete misurà u spaziu di a casa di crescita per assicurà chì avete una larga diffusione di luce per ogni fila di piante.Siccomu i lumi di crescita sò in parechje lunghezze è larghezze, questu hè cruciale per assicurà chì ùn finiscinu micca cù un attellu troppu grande per u spaziu o da u latu, micca abbastanza luminari per una casa di crescita più grande.

xdfh (5)

E-Lite Indoor Grow Light - Serie PG4

Per piacè truvate più infurmazioni nantu à a luce di crescita nantu à u nostru situ web: www.elitesemicon.com. È benvenutu à cuntattateci per più dettagli, a nostra squadra vi furnisce una soluzione prufessiunale di crescita di luce.

 

Jolie

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Cell / WhatsApp: +8618280355046

EM:sales16@elitesemicon.com

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/jolie-z-963114106/


Tempu di Postu: Apr-02-2022

Lasciate u vostru Messaghju: