Cumu E-LITE Tennis Court & Sports Lighting?

Dapoi ghjuntu à 21st, l'illuminazione sportiva è u campu di Tennis diventenu più impurtanti.Tuttavia, quantu à sceglie u Luminaire LED perfetta è coordinate cù a sicurità umana è prutezzione di l'ambiente.Questu hè un prublema seriu è perseguita à ogni cuntrattu.

Avà, E-LIGHT LED Tennis Court Lights o Asymmetric Beam LED Sports Lights sò specificamente cuncepiti per layout standard di campi di tennis in campi di tennis residenziali, club è cummerciale è altezze di pali.Hè megliu prughjettà l'ochji di i nostri atleti, senza illuminazione abbagliante, senza contaminazione luminosa.

Cù livelli di putenza da 120W à 1200W cù finu à una classe di punta 160 lm / W è ottiche supplementari, i nostri luci LED di Tennis Court è Sports Flood ponu furnisce finu à u 80% di risparmiu energeticu annantu à i vostri luci tradiziunali di alogenuri metallici è ponu esse cunfigurati per adattà à qualsiasi dimensione. tribunale, campu di sport o zona di ghjocu cù appiicazioni di mastru bassu o altu, è i livelli di luce suciali, recreativi, semi-prufessiunali è di cuncurrenza desiderati.À u turnu, ottene livelli insuperabili di illuminazione media chì porta à una visibilità di ballu assai alta è uniformità quasi perfetta (finu à 0,94), chì hè l'uniformità di l'illuminazione in tutta a corte senza spotting with spots luminosi è scuri.Questu permette à i nostri fanali sportivi di fasciu asimmetricu per eseguisce sopra i standard internaziunali per l'illuminazione di campi di tennis, basket è netball.

dhfb (1)

L'ottica speciale di u campu di tennis chì crea u mudellu di fasciu asimmetricu permette à e luci di u campu di tennis di esse affruntate in a pusizione discendente à 0 ° eliminando tutta a proiezione di luce ascendente.Questu reduce a contaminazione luminosa o l'illuminazione intrusiva in forma di lumera ridutta, spirimentu di luce è abbagliamentu luminoso chì ponu influenzà e case vicine.À u turnu, queste luci speciali di campi di tennis miglioranu u cunfortu di u spettatore è u rendiment di i ghjucatori, allarganu l'ore di ghjocu di notte, è facilmente cunfurmà cù i regulamenti di u cunsigliu.

Cumu cuncepisce a fotometica è simulazioni perfetta per i vostri prughjetti di u situ?

Prima, per piacè furnisce l'infurmazioni basi di i vostri prughjetti, cum'è: dimensioni di e zone LxWxH, altezza di pali è pusizioni, hè megliu furnisce u riferimentu di disegnu CAD.

Siconda, diteci chì mudelli di luminaria più attrattivi per voi, u wattage di l'attrezzatura tradiziunale originale è ciò chì l'illuminazione lux vulete ottene, cum'è 150 ~ 300lux per u livellu recreativu, 300 ~ 500lux per u livellu di club, 500-700lux per a cumpetizione prufessiunale ...

Infine, sopra à queste informazioni, i diseggiani sperimentati di E-lite praticanu à sceglie l'attrezzi adattati, u wattage ghjusta è l'anguli di fasciu, cun cuntrollu di l'abbagliamentu, senza spirimentu di luce à i vicini, senza poluzioni di luce à u circondu, cusì permette à ogni cuntrattu o pruprietariu avè una satisfaczione. suluzioni.

dhfb (3)

Per i vostri novi prughjetti di illuminazione sportiva o un casu di rimpianu tradiziunale di sustituzione, basta à truvà a Cumpagnia E-LITE per furnisce u megliu mudellu di l'attrezzatura, wattage, simulazione, etc., una soluzione unica, risponde rapidamente à e vostre dumande!

 

Saluti è i migliori auguri

Jason / Ingegnere di vendita

E-Lite Semiconductor, Co., Ltd

Web:www.elitesemicon.com

www.elitesemicon.en.alibaba.com

Email:    jason.liu@elitesemicon.com

Wechat/WhatsApp: +86 188 2828 6679

Add: No.507, 4th Gang Bei Road, Modern Industrial Park North,

Chengdu 611731 Cina.


fdhd (12)


Tempu di Postu: Feb-25-2022

Lasciate u vostru Messaghju: