APPLICAZIONI E VANTAGGI DI ILLUMINAZIONE ALTA MAST

VANTAGGI 1

Chì ghjè l'illuminazione di u mastru altu?

Un sistema di illuminazione di mastru altu hè un sistema di illuminazione di zona destinatu à illuminà una grande zona di terra.Di genere, sti lumi sò muntati à a cima di un polu altu è dirigiti versu a terra.L'illuminazione LED d'altu mastru hè stata dimustrata per esse u metudu più efficau per l'illuminazione di strade, spazii esterni espansivi, cantieri ferroviari, spazi sportivi, parcheggi, è aeroporti per via di a so robustezza, altu rendiment è efficienza di costu. regione, i sistemi di illuminazione di u mastru altu sò una scelta eccellente in i luminarii, postu chì sò abbastanza forti è resistenti per resiste à e cundizioni climatichi esterne più dure.

Induve aduprà High Mast Lighting

E-LITE luminarii high-mast sò fatti cù tecnulugia state-of-the-art, chì furnisce efficienza, cuntrollu di l'abbagliamentu, è uniformità di a luce. Sò ancu altamente efficienti energetichi, senza sfarfalli è straordinariamente flessibili.Inoltre, l'ottica proprietaria di E-LITE produce una distribuzione di luce eccellente è anguli di fasciu per serve diverse esigenze - tuttu mentre risparmià i cunsumatori finu à u 65% in i costi energetichi cumparatu cù l'illuminazione più tradiziunale.

Applicazioni per l'illuminazione di u mastru altu

L'illuminazione di u mastru altu offre parechje soluzioni per l'illuminazione in una varietà di lochi, cumprese:

  • Sport ricreativi
  • Sala multisportiva
  • Zone per spill light cuntrullata
  • Spazi di grembiule
  • Trasporti è zone industriali

L'illuminazione di u mastru altu furnisce a sicurità, a visualizazione chjara è a sicurità in grandi spazii o lochi induve l'illuminazione intensa hè desiderata.

VANTAGGI 2

Chì sò alcuni prublemi cumuni cù l'HID High Mast Fixtures?

L'illuminazione di alta masta di E-LITE presenta a tecnulugia LED di punta.Sò una mellura marcata annantu à l'illuminazione di scaricamentu d'alta intensità (HID) chì rapprisenta forme più vechje di illuminazione di mastru altu.Tuttavia, alcuni prublemi cumuni si sviluppanu cù l'usu di lampadine HID per l'applicazioni di illuminazione esterna.

Prestazione

U rendiment hè un fattore significativu in a selezzione di lumi ghjusti per una applicazione.Per esempiu, i lampi à l'alogenuri di metalli ponu pruduce una luce più bianca, ma anu ancu una degradazione di lumen accelerata, chì significa chì dopu a stallazione iniziale, a pruduzzione di luce di i lampi diminuisce rapidamente.Per d 'altra banda, i lampi di sodiu d'alta pressione anu una vita d'applicazione più longa perchè soffrenu menu degradazione di lumen cà i lampade à ioduri metallici.Eppuru, u culore di a luce s'inclina versu l'aranciu è hà un CRI assai bassu.In u risultatu, i luci di sodiu à alta pressione (HPS) godenu di una longa vita, ma visualmente offrenu una luce di qualità più bassa.

Costi di mantenimentu

In quantu à l'applicazioni di l'illuminazione di u situ industriale cum'è l'illuminazione di u mastru elevatu, e spese di mantenimentu sò spessu un prublema significativu.L'attrezzi di mastru elevatu ponu interferiscenu cù l'attività di u ghjornu di u cliente o di l'impiegatu mentre cambianu una lampada o un ballast, in più di prublemi potenziali cù a vita di a lampada. ambienti, ùn anu micca bisognu di rimpiazzà o servizii quasi cum'è spessu.Questu salva i clienti micca solu i costi di mantenimentu è di sustituzione, ma ancu riduce u risicu di ferite à i travagliadori.

Costi di energia

I wattages tipici di lampadine HID varianu da 400 à 2.000 watts per installazioni standard di altu mastru.L'output di luce aumenta cù u wattage.A quantità, u spaziu, l'altitudine di muntatura di l'attrezzi di lumi, è u scopu per quale l'area deve esse illuminata tutti affettanu i wattages attuali utilizati.I costi operativi annuali per uni pochi di 1000w o 2000w d'alta pressione di sodium high mast lights - i wattages più populari per l'illuminazione di mastru altu esistenti - ponu esse quant'è $ 6,300 è $ 12,500, rispettivamente.

I luminarii LED à mastru altu costanu una frazione di questu è ùn necessitanu micca tempu di riscaldamentu.

Chì sò i benefizii di l'illuminazione LED di l'altu Mast?

VANTAGGI 3

E-Lite New Edge Modular High Mast Light

Quasi tutti i lati negativi di l'usu di luci HID rapprisentanu u vantaghju di e luci LED di mastru elevatu.Sò più efficienti di l'energia è, dunque, costanu menu per operare.In u risultatu, anu una vita più longa è ponu riesce in u peghju clima. Questu significa menu spese di mantenimentu è menu bisognu di rimpiazzamentu.

Anu furnisce una luce coherente, uniforme, chjara.Inoltre, i LED anu una capacità di temperatura di culore trà 2,500K è 5,500K.E-LITE luminarie à mastru altu pò esse attivate è spente istantaneamente senza periodu di riscaldamentu.

I sistemi di illuminazione di alta mastru da E-LITE includenu un design semplice, funziunalità intelligente è usabilità amichevule.Cuntattate cun noi per più infurmazione.

Leo Yan

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Mobile & WhatsApp: +86 18382418261

Email: sales17@elitesemicon.com

Web:www.elitesemicon.com


Tempu di Postu: 27-Sep-2022

Lasciate u vostru Messaghju: