Cunsiglii per l'illuminazione di fabbrica

Cunsiglii 1

Ogni locu hà i so bisogni unichi di illuminazione.Cù l'illuminazione di fabbrica, questu hè soprattuttu veru grazia à a natura di u locu.Eccu uni pochi di cunsiglii per aiutà à maestru di l'illuminazione di fabbrica à un grande successu.

1. Aduprate a luce naturale

In ogni locu, a più lumera naturale chì aduprate, menu luce artificiale avete bisognu di pagà.Questa regula s'applica à l'illuminazione di a fabbrica, postu chì parechji lochi anu una sorta di finestra o luce di u sole.Se pudete aduprà sta luce naturale, ùn avete micca bisognu di tanti attrazzi chì currenu durante u ghjornu per ottene u listessu livellu di luce.

2. Sceglie alta baie

Un altru di l'elementi principali per sceglie l'illuminazione di fabbrica hè l'altezza di u tettu.A maiò parte di i lochi anu tetti alti di più di 18 piedi in altu.Stu tipu di tettu hà bisognu di un attellu d'alta prestazione chjamatu una baia alta in u locu per assicurà a diffusione di luce è u putere propiu.Ci sò suluzioni high bay in una varietà di tippi è disinni per aiutà à truvà u dirittu per u vostru locu è bisogni.

3. Investite in apparecchi infrangibile

Sicondu u tipu di fabbrica chì site in esecuzione, i lampi di luce infrangibile sò una scelta intelligente.Sè vo site u travagliu cù gasi, temperature altu calori, o àutri elementi sensittivi, un attellu lampatu fracassatu pò divintà un nuisance è putenziale accidente chì aspetta à succede.Cù l'attrezzi è i bulbi infrangibile, eliminà stu prublema in tuttu.

4. Selezziunà vapore strettu è waterproof

Ancu s'ellu ùn site micca travagliatu in un locu induve l'umidità hè una preoccupazione, un attellu di vapore è impermeable hè un grande investimentu in a vita di u vostru pianu di illuminazione.Stu tipu d'attrezzatura durà più longu chì hè impurtante in un locu induve a produtividade pò esse disturbata da cose cum'è una luce di sopra rotta.

5. Cunsiderate LED

Mentre chì l'alogenuro di metalli hè statu longu u standard in l'illuminazione di fabbrica, u LED hè prestu prestu.U LED hè più efficiente, più durabile, è hà una pruduzzione di calore più bassu cà l'attrezzi di l'alogenuri di metalli.U megliu di tuttu, risparmia soldi ogni mese nantu à l'utilità, è ancu avè una vita di lampada più longa.

Cunsiglii 2

E-lite LED high bay light ghjoca una parte impurtante di l'illuminazione industriale muderna dapoi u 2009 a prima generazione LED high bay light liberata à u mercatu internaziunale.I luci tradiziunali di alta baia spessu usanu lampade à ioduri metallici 100W, 250W, 750W, 1000W è 2000W.E-lite hà sviluppatu l'illuminazione LED high bay per rimpiazzà l'alta baia tradiziunale, cum'è, MH, HID è HPS cunsiderendu a tecnulugia d'innuvazione di chip LED d'alta efficacità fora di laboratori.

Cunsiglii 3

Ci hè parechje scelte di luci di alta baia in a linea di prudutti E-lite, trà quelli, dui tipi di mudelli tipici sò largamente utilizati è accettati.U mudellu unu hè a serie Edge LED High Bay di alta temperatura, temperatura di travagliu 80 ° C / 176 ° F, hè cuncepitu per applicazioni industriali à temperatura ambientale elevata cumpresi Manufacturing, Power Generation, Water and Wastewater, Pulp and Paper, Metals and Mining, Chemical and Petrochemical. è Oil and Gas;U mudellu dui hè Aurora UFO LED high bay Multi-Wattage & Multi-CCT Swichable, chì presenta l'innovativa tecnulugia Power Select è CCT Select di E-Lite.Power Select permette à l'utilizatori finali di selezziunà trà trè outputs lumen regulable in u campu;Color Select furnisce trè selezioni di temperatura di culore.Tramindui sò cambiati cù un cambiamentu simplice.Questi strumenti flessibili furnisce SKU significativu.L'applicazioni tipiche includenu strutture cummirciali è di fabricazione, gimnasia, apparecchi di illuminazione di magazzini, è corridoi di vendita.

Per piacè truvate più luci di alta baia nantu à u nostru situ web: www.elitesemicon.com. È benvenutu à cuntattateci per più infurmazione, a nostra squadra vi furnisce una suluzione prufessiunale di illuminazione di fabbrica.

Jolie

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Cell / WhatsApp: +8618280355046

EM:sales16@elitesemicon.com

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/jolie-z-963114106/


Tempu di post: 15-mar-2022

Lasciate u vostru Messaghju: