Perspettiva eccitante per u Sviluppu di u Cummerciu Esteru di Elite

U presidente Bennie Yee, fundatore diEliteSemiconductor.Co., Ltd., hè stata intervistata da l'Associazione di Sviluppu di u Cummerciu Esteru di u Distrettu di Chengdu u 21 di nuvembre di u 2023.

Chjamò à i prudutti Pidu-fatti chì vendenu à u mondu sanu cù l'aiutu di l'Associazione .Tre aspetti principali sò stati mintuati da u Signore Yi cumpresu u 2023 tutale di l'esportazione di u 2023, riferimentu casu notevuli è prudutti populari diEliteSemiconductor.Co., Ltd.

Eccitante Outlook per l'Elite's F1

Eccellente prestazione di esportazione

Quist'annu hà assistitu à una crescita degna di nota in i figuri d'esportazione di Elite, soprattuttu durante a seconda mità di l'annu.Da avà, u nostru rendimentu di vendita hà superatu i 90 milioni, è anticipemu di superà a marca di 100 milioni à a fine di l'annu.

Malgradu l'ambienti di u cummerciu mundiale sfidau, a situazione generale resta ottimista, principalmente per via di a pusizione insustituibile di a fabricazione cinese in u paisaghju glubale.A riunione recente trà i principali dirigenti di a Cina è di i Stati Uniti in San Francisco signala un potenziale migliuramentu in e relazioni cummerciale Sino-US, chì furnisce una prospettiva positiva per l'annu dopu.Dunque, simu cunfidenti di a crescita robusta di e nostre esportazioni in l'annu à vene.

NotableCaseReferenze

Semu fieri di mette in risaltu i nostri cuntributi significativi à diversi prughjetti in u mondu.In u 2018, Elite hè diventata l'unica cumpagnia di illuminazione cinese per esse sceltu da u Dipartimentu di i Trasporti di i Stati Uniti.Da tandu, avemu furnitu un numeru sustinibili di lampioni, luci di tuneli cum'è u Tunnel Intercontinentale di Virginia, proiettori, è altre illuminazione di utilità publica à i Stati Uniti.

Inoltre, avemu penetratu cù successu in i mercati in u Mediu Oriente, cumpresi Kuwait, l'Arabia Saudita è l'UAE, è ancu in certi paesi sudamericani cum'è Brasile, Bolivia è Ecuador.

Alcune referenze di casi notevuli includenu l'illuminazione di e piste di l'aeroportu di Kuwait, induve 80% di e luci sò stati furniti daEliteSemiconductor.Co., Ltd.Avemu ancu illuminatu strutture sportive cum'è u Michigan Sports Center football è campi di rugby, u Qatar Racetrack, è u Ponte Ambasciatore trà i Stati Uniti è u Canada.

Eccitante Outlook per l'Elite's F2

PopularePruduttus

Ci hè abbastanza di prudutti fantastichi in Elite chì varieghja da u LED high bay light è tri-proof light, à flood light, wallpack light, street light, parking lot light, canopy light, sport light, etc.

A nostra suluzione intelligente di illuminazione solare hè guadagnatu pupularità, cù tecnulugia LED, cuntrolli intelligenti è energia solare per triplice risparmiu energeticu.Un saccu di punti culminanti ponu esse riferiti cum'è a nostra serie Triton cù alta efficienza di 190lm / W per maximizà u rendiment di a batteria, versione di putenza 30-150W, pannellu fotovoltaicu di siliciu monocristallino solare, barre LED, regulabile per u celu scuru, altu livellu IP, è sistema di cuntrollu intelligente opzionale è cusì.

 Eccitante Outlook per l'Elite's F3

Inoltre, offremu ancu pali di lampiu intelligenti per e cità intelligenti.In seguitu cù a tendenza di e cità intelligenti, offremu interfacce per l'Internet di e Cose, chì furnisce una piattaforma per integrà display, camere di sicurezza, sensori ambientali è lampii.Offrendu parechje tecnulugia in una colonna esteticamente piacevule per riduce l'ingossu di pezzi di hardware, i pali intelligenti E-Lite portanu un toccu elegante à liberà spazii urbani esterni, cumplettamente efficienti energeticamente ma assequibili è chì necessitanu assai pocu mantenimentu.

Eccitante Outlook per l'Elite's F4

In realtà, tutte e luci in u nostru showroom utilizanu sistemi di cuntrollu intelligenti, chì permettenu l'operazione remota è a persunalizazione.U nostru focusu nantu à i principii ottici chì imitanu a luce di u sole assicura una illuminazione uniforme, prioritizendu a sicurezza, a longevità è una illuminazione sana è sana cù funzioni antiriflesso è senza sfarfallio.

In generale, Elite aspetta a prospettiva di cuntribuisce à i vostri bisogni di illuminazione è di sviluppu di città intelligente.Di sicuru, u sviluppu di u cummerciu esteru in Elite hè luminoso è eccitante.

 

Rachele

E-Lite Semiconductor Co., Ltd.

Cell / WhatsApp / Wechat: 00 8618284526435

E-M: sales15@elitesemicon.com

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/rachel-lee-9a94b026b/


Postu tempu: Dec-04-2023

Lasciate u vostru Messaghju: