E-Lite hà fattu u Light + Building Mostra più attraente

A più grande fiera cummerciale di u mondu perilluminazione è edifiziutecnulugia hè accadutu da u 3 à l'8 di marzu di u 2024 in Francoforte, in Germania.E-Lite Semiconductor Co, Ltd., cum'è un esibitore, cù a so grande squadra è i prudutti d'illuminazione eccellenti anu assistitu à a mostra à u stand # 3.0G18.

a

E-Lite cù i so 16 anni di sperienza in l'illuminazione LED industriale è esterni hà
a super sensibilità è a cuscenza di e richieste di u mercatu per u produttu di illuminazione d'energia rinnuvevule, pigliendu a marea in rapida crescita di l'illuminazione di strada LED solare da u tradiziunale luce di strada LED AC, hà liberatu gradualmente è rapidamente a so serie di prudutti di illuminazione stradale LED solare, à l'illuminazione intelligente è u polu intelligente. per scuntrà diverse applicazioni in u mondu.

Duranti l'esibizione, u stand di E-Lite hà attrautu innumerevoli persone, è ci era sempre un flussu infinitu di visitatori per piantà.You Mulateri Di L'dumandu chì prudutti hà attiratu tantu attenzione?Hè un grande piacè di sparte e nostre diverse gamme di prudutti STAR cun voi.

1.Serie Triton™ All-in-One Solar Street Light
Originariamente cuncepitu per furnisce l'output di alta luminosità reale è cuntinuu per ore di funziunamentu longu, a serie E-Lite Triton hè una luce solare all-in-one altamente ingegneria chì incorpora una grande capacità di batteria è LED estremamente alta efficacità chì mai.Cù a gabbia in lega d'aluminiu resistente à a corrosione di u più altu qualità, cumpunenti in acciaio inox 316, slip fitter ultra-forte, IP66 è Ik08, Triton stand è manighjà tuttu ciò chì vene in u vostru modu è hè duie volte più durable chì l'altri, sia e piogge più forti, neve o. tempeste .Eliminating u bisognu di energia elettrica, Elite Triton Series sulari powered LED strada luci pò esse stallati in ogni locu cù vista diretta di u sole.Pò esse facilmente installatu longu strade, autostrade, strade rurali, o in strade di quartieri per l'illuminazione di sicurezza, è altre applicazioni municipali.

b

2.Talos™ Series All-in-One Solar Street Light

Sfruttendu a putenza di u sole, l'illuminazione solare all-in-one Talos 20w ~ 200w hè a luce solare integrata più putente chì furnisce una illuminazione à zero carbonu per illuminate u vostru.
strade, strade, è spazii publichi. Si distingue cù a so originalità è a custruzzione solida,
Integrazione perfetta di pannelli solari è di grande batteria per furnisce una emissione di luminosità super alta è continua per lunghi ore di funziunamentu.

A forma elegante è testurizzata è u quadru solidu facenu estremamente affascinante è attraente durante a mostra.Cù chip LED 5050 d'alta putenza, permettenu a so alta efficienza luminosa di 185 ~ 210lm / W per maximizà u rendiment di a batteria.Per avè un bonu sistema di qualità cuntrullata, E-Lite sempre aduprà a nova cellula di bateria nova è imballa a bateria in a so propria linea di produzzione, chì a rende più prezzu è qualità garantita.In più, à u cuntrariu di i pannelli solari cumuni nantu à u mercatu cù una efficienza di cunversione di 21%, i pannelli solari nantu à u pruduttu soalr di E-Lite ponu ottene una efficienza di cunversione di 23%.In più, l'illuminazione di strada solare E-Lite puderia esse integrata cù un sistema di cuntrollu di illuminazione intelligente IoT innovativu, chì facenu un tipu di sistema di illuminazione più verde è più intelligente.

c

3.Smart Pole per Smart City

E-Lite Semiconductor hà purtatu un polu di luce intelligente basatu nantu à a tecnulugia di cumunicazione wireless IoT sviluppata in modu indipendenti è u sistema di gestione cintrali d'alta qualità à sta mostra. A suluzione cunnetta cumplettamente è integra perfettamente l'interfaccia di software di l'equipaggiu elettronicu perifericu, cum'è l'illuminazione di strada LED, l'ambiente. surviglianza, surviglianza di sicurità, schermi esterni, etc. In una piattaforma di gestione, chì furnisce i mezi high-tech avanzati è affidabili per a gestione municipale intelligente.Hè assai ricunnisciutu è attentu da i clienti, micca solu da l'Europa, i Stati Uniti, u Canada, u Mediu Oriente è altri paesi in u mondu.

d

4.Hybrid AC / Solar Street Light

In più di u lume di strada solare è u polu intelligente, E-Lite hà purtatu a tecnulugia più avanzata - Hybrid AC/DC solar street light à a mostra.I lampi di strada solari ibridi facenu chì l'AC & DC travaglianu inseme.Passarà automaticamente à l'input AC 'on gird' quandu a putenza di a batteria hè insufficiente.Reduce u cunsumu d'energia, è cunforma à u cuncettu di prutezzione ambientale verde.L'ibridu ùn hè micca solu un cuncettu, hè prontu à appiecà è hè u futuru.

e

Frankfurt light+building hè statu un avvenimentu grandiosu è maravigliu, resu ancu più attraente da a participazione di E-lite.Perchè avemu prisentatu un sistema di illuminazione novu, più verde è intelligente à u mondu.Di sicuru, questu hè solu u principiu, a tecnulugia avanza sempre è u nostru ritmu d'innuvazione ùn si ferma micca.Ci si vede à u prossimu avvenimentu è vi purteremu più eccitazione !

Jolie
E-Lite Semiconductor Co., Ltd.
Cell / WhatsApp / Wechat: 00 8618280355046
E-M: sales16@elitesemicon.com
Linkedin:https://www.linkedin.com/in/jolie-z-963114106/


Tempu di post: 20-mar-2024

Lasciate u vostru Messaghju: