I migliori cunsiglii di cuncepimentu di l'illuminazione per parchi è spazii di recreazione

I migliori cunsiglii di cuncepimentu di l'illuminazione per parchi è spazii di recreazione

Luci per e strutture recreative
Parchi, campi sportivi, campus, è spazii di recreazione in tuttu u paese anu sperimentatu in prima persona i benefici di e soluzioni di illuminazione LED quandu si tratta di furnisce una illuminazione sicura è generosa à i spazii esterni di notte.I vechji modi di metudi di illuminazione inefficienti dà modu à modi megliu è più prezzu per ottene risultati megliu.
Parechje vanu cù luminarii E-Lite di punta per i migliori risultati.

I migliori cunsiglii di cuncepimentu di l'illuminazione per parchi è spazii di recreazione1

E-Lite New EdgeTM Flood Light & Sports Light

I benefici di l'illuminazione LED


Sicurezza

Prima di tuttu seria u fattore di sicurità.A putenza di l'illuminazione LED, accumpagnata da a so affidabilità è a durabilità durante e cundizioni climatichi duru, face a megliu scelta per e cumunità chì ponenu a sicurità è a sicurità à una priorità alta.
Quandu una zona sperimenta una interrupzione di l'energia larga, ùn ci hè micca un periodu di riscaldamentu per suppurtà cù l'illuminazione LED.I luci si accendenu istantaneamente.

Apparizione


Esteticamente, i lumi LED funzionanu megliu cà i cunfigurazioni tradiziunali di l'illuminazione esterna cum'è u minimu spirimentu di luce o u celu brillanu risultati da u so usu.Questu li rende perfetti per l'illuminazione di u parcu.Inoltre, ùn ci hè micca fastidiosi sfarfalli o interruzioni bruschi di parte di una matrice di luce.Quandu l'illuminazione di u parcu hè à tempu piacevule è utile, significa chì l'eventi cumunitarii all'apertu sò megliu assistiti, chì ponu allora, à u turnu, avè un effettu di spinta à l'ecunumia lucale.
I migliori cunsiglii di cuncepimentu di l'illuminazione per i parchi è i spazii di recreazione2

Risparmiu d'energia è di costu
Ci hè dui cose da cunsiderà quandu si pisanu l'energia è u risparmiu di costu cù luci LED.Per unu, cunsumanu assai menu putenza cà l'arrangiamenti di l'illuminazione esterna tradiziunali senza assolutamente micca sacrifiziu in quantu à a pruduzzione di luce.Inoltre, i cumpunenti per l'illuminazione LED di l'esterno sò più durable è di longa durata cà e configurazioni di illuminazione di stile più anticu.Ci hè un risparmiu di costu in quantu à menu rimpiazzamenti è u travagliu assuciatu cù mantenimentu constantu.
L'altra considerazione significativa implica a flessibilità di e luminarie E-Lite.Diversi avvenimenti all'apertu anu da esse diverse esigenze di illuminazione.Ci saranu volte quandu vulete accende un centru sportivu sanu è i tempi quandu serà solu un unicu campu di sport è i camini circundanti.Ci saranu casi di parcheggi pieni è avvenimenti più esclusivi cù menu parcheghju.In ogni casu, pudete programà a vostra illuminazione LED per adattà à ogni situazione.Ùn vi truverete micca perde soldi illuminando porzioni inutilizate di e vostre spazii esterni.
L'illuminazione cum'è un elementu di design
Prima di a dispunibilità generalizata di suluzioni di illuminazione LED di qualità, assai spazii publichi anu pigliatu un accostu assai smussatu à l'illuminazione.S'ellu illuminava una zona, era spessu abbastanza.
Avà, cù a flessibilità di i cuntrolli di l'illuminazione LED, a so fabricazione ligera è a facilità d'installazione, e vechji limitazioni di l'illuminazione ùn sò più applicate.I disinfettori urbani, i parchi è i dipartimenti recreativi, l'architetti è i paisaghjoli ponu avà riflette più nantu à cumu a piazzamentu di l'illuminazione è u posizionamentu ponu rinfurzà a bellezza di una zona esterna di notte, attraendu cusì più visitatori è creendu un impegnu più profondu di a cumunità.
Personalizà a vostra illuminazione per adattà à esigenze specifiche
Micca tutte e strade sò listessi.Né tutti i parcheggi, i parchi, i passaggi, l'attrazioni d'acqua o l'avvenimenti all'aperto sò listessi.Perchè aduprà u listessu approcciu di illuminazione per tutte e cose sopra?
Quandu a pianificazione di a vostra illuminazione, pudete principià cù zoni d'alta attività cum'è entrate è uscita, parcheggi, camini principali, banche, è altre regioni cù alta attività pedestriana dopu à u bughju.Da quì, pudete espansione à i vostri signali, sporti o spazii di attività, cuncessioni, camini supplementari, altri spazii d'interessu publicu è usu, paisaghjistu, caratteristiche di l'acqua, etc.
Ùn avete micca bisognu di preoccupassi troppu di pagà per i spazii di illuminazione chì ùn sò micca generalmente utilizati di notte perchè seranu inappropriati o micca sicuri.
U piazzamentu pò esse aghjustatu relativamente rapidamente, chì permette à i gestori di l'area esterna di ottene l'illuminazione esattamente cumu volenu è uttene u massimu di i so luminari.Puderanu coordinà l'usu cù signalazioni impurtanti, è mette per una certa visibilità di strada significa u putenziale di disegnà più persone.
Cù l'illuminazione E-Lite, pudete cuncepisce è installà qualsiasi cunfigurazione di illuminazione chì avete bisognu per una zona o un locu specificu cun facilità, è ponu esse riajustate rapidamente per adattà à ogni situazione.
Illuminazione megliu per a vostra cumunità
In questi ghjorni, a libertà di gode di l'aria aperta è di custruisce ricordi cù l'amichi è a famiglia hè più impurtante chè mai.Per via di questu, a dumanda di spazii esterni migliurati hè in crescita.
Sentite liberu di cuntattate cun noi per più soluzioni di illuminazione.

Leo Yan
E-Lite Semiconductor Co., Ltd.
Mobile & WhatsApp: +86 18382418261
Email: sales17@elitesemicon.com
Web: www.elitesemicon.com


Tempu di Postu: Dec-17-2022

Lasciate u vostru Messaghju: