U Festivale di e Barche di Dragone, u 5u ghjornu di u 5u mese lunare, hà una storia di più di 2.000 anni. Di solitu hè in ghjugnu in u calendariu gregorianu.
In questa festa tradiziunale, E-Lite hà preparatu un rigalu per ogni impiegatu è hà mandatu i migliori auguri è benedizioni à tutti.
Simu una squadra, simu una famiglia
Facemu parte di una famiglia bella è armoniosa. È credemu in a forza di l'unità è di u travagliu di squadra. In un futuru vicinu, i prudutti d'illuminazione LED di E-Lite anderanu in ogni angulu di u mondu è purteranu più luce à u mondu.
Simu una squadra, simu una famiglia
E-Lite hà sempre prestatu attenzione à a cura umanistica di ogni impiegatu, è manderà una bona benedizione à l'impiegati, ùn importa micca s'ellu si tratta di una festa grande o chjuca. Cusì ogni impiegatu chì travaglia in E-Lite hè più cum'è fratelli è surelle. Ogni impiegatu hè ricunniscente è face u so megliu per fà a nostra sucietà più grande è più forte. Simu culleghi, ma ancu famiglie.
Mi piacerebbe assai di dà più ditaglii nantu à sta festa tradiziunale.
Ci sò parechje legende nantu à l'evoluzione di a festa, a più pupulare di e quali hè in cummemorazione di Qu Yuan (340-278 a.C.). Qu Yuan era ministru di u Statu di Chu è unu di i primi pueti di a Cina. Di fronte à una grande pressione da u putente Statu Qin, hà difesu l'arricchimentu di u paese è u rinfurzamentu di e so forze militari per luttà contr'à i Qin. Tuttavia, hè statu cuntrastatu da aristocratici guidati da Zi Lan, è dopu depostu è esiliatu da u rè Huai. In i so ghjorni d'esiliu, si curava sempre assai di u so paese è di u so populu è hà cumpostu puesie immortali cumprese Li Sao (U Lamentu), Tian Wen (Dumande Celesti) è Jiu Ge (Nove Canti), chì anu avutu influenze di vasta portata. In u 278 a.C., hà intesu a nutizia chì e truppe Qin avianu finalmente cunquistatu a capitale di Chu, cusì hà finitu u so ultimu pezzu Huai Sha (Abbraccià a Sabbia) è si hè tuffatu in u fiume Miluo, stringendu e braccia à una grande petra. U ghjornu hè accadutu per esse u 5 di u 5u mese in u calendariu lunare cinese. Dopu à a so morte, a ghjente di Chu s'hè affollata à a riva di u fiume per rende li u so omagiu. I piscadori anu fattu navigà e so barche longu u fiume per circà u so corpu. A ghjente ghjittava in l'acqua zongzi (gnocchi di risu glutinoso in forma di piramide avvolti in foglie di canna o di bambù) è ova per impedisce à i pussibuli pesci o gamberi d'attaccà u so corpu. Un vechju duttore hà versatu una brocca di vinu realgar (liquore cinese cunditu cù realgar) in l'acqua, sperendu di fà imbriacà tutte e bestie acquatiche. Hè per quessa chì a ghjente hà seguitu dopu e usanze cum'è e corse di barche drago, manghjà zongzi è beie vinu realgar quellu ghjornu.
E corse di barche dragone sò una parte indispensabile di u festivale, chì si tene in tuttu u paese. Mentre u cannone hè sparatu, a ghjente vede i corridori in canoe in forma di dragone chì tiranu i remi armoniosamente è in furia, accumpagnati da tamburi rapidi, chì si dirigenu versu a so destinazione. I racconti populari dicenu chì u ghjocu hà origine daattuattività di circà u corpu di Qu Yuan, ma l'esperti, dopu una ricerca scrupulosa è meticulosa, cuncludenu chì e corse di barche drago sò un prugramma semi-religiosu è semi-divertente di u Periodu di i Stati Combattenti (475-221 a.C.). In i millaie d'anni seguenti, u ghjocu si hè spartu in Giappone, Vietnam è Gran Bretagna, è ancu in Taiwan è Hong Kong in Cina. Avà e corse di barche drago si sò sviluppate in un articulu di sport acquaticu chì presenta sia a tradizione cinese sia u spiritu sportivu mudernu. In u 1980, hè stata inclusa in i prugrammi di cumpetizione sportiva statale è dapoi si hè tenuta ogni annu. U premiu si chjama "Coppa Qu Yuan".
U Zongzi hè un alimentu essenziale di u Festival di e Barche di Dragone. Si dice chì a ghjente i manghjava in u periodu di primavera è autunnu (770-476 a.C.). In i tempi antichi, eranu solu ravioli di risu glutinoso avvolti in canna o altre foglie di piante è ligati cù fili culurati, ma avà i ripieni sò più diversificati, cumprese pasta di giuggiole è di fagioli, carne fresca, è prisuttu è tuorlu d'ovu. Se u tempu u permette, a ghjente immerge u risu glutinoso, lava e foglie di canna è avvolge i zongzi da per ella. Altrimenti, andaranu in i negozii per cumprà tuttu ciò chì volenu. L'usu di manghjà zongzi hè avà pupulare in Corea di u Nordu è di u Sud, in Giappone è in e nazioni di u Sudeste Asiaticu.
À u Festival di e Barche di Dragoni, i genitori anu ancu bisognu di vestisce i so figlioli cù una sacchetta di prufume. Prima cucinu picculi sacchetti cù tela di seta culurita, poi riempienu i sacchetti cù prufumi o medicine à base di erbe, è infine li infilzanu cù fili di seta. A sacchetta di prufume serà appesa intornu à u collu o ligata à a parte anteriore di un vestitu cum'è ornamentu. Si dice chì sò capaci di alluntanà u male.
A nostra squadra hà per scopu di risolve tutti i vostri prublemi di illuminazione. Cum'èilluminazione di u stadiu, illuminazione di zona, illuminazione stradale solare, illuminazione ambientale à alta temperatura, illuminazione intelligente, ecc. Servemu ogni cliente cù u core, è pudete sempre truvà a megliu suluzione in E-Lite.
E-Lite Semiconductor Co., Ltd
Email: hello@elitesemicon.com
Situ web: www.elitesemicon.com
Data di publicazione: 06-lugliu-2023